Gå til innhold

Hvor mye trener dere?

Anbefalte innlegg

Jeg prøver så godt jeg kan å være med på 60 minutter corebar (ca 30 minutter med aerobik med vektstang på 1 kg og ca 20 minutter styrke på armer, skuldre og mage), 55 minutter zumba der de to siste sangene går på styrke i mage og bein samt en kombinasjonstime der det er 30 minutter dansing og 30 minutter pilates....

Har drivi mye med pump frem til en lungebetennelse for 3 uker siden også, men trur jeg dropper den nå.....

Er usikker på om dette er trening jeg kan fortsette med??

Er 5+5 på vei

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142506165-hvor-mye-trener-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker at det meste er ok dersom det kjennes bra for deg!

Trener ca 3 ganger i uken selv, jogger 1 gang, spinning + styrke 1 gang også zumba eller step og styrke 1 gang. Før pleide jeg å gå på spinning først, så power/pump etterpå, det har jeg innsett at er for tøft for meg nå. Kroppen sier ifra! :)

Det du bør passe på er å ikke bli for varm og drikke masse. Noen mener også du ikke bør trene på for høy puls, kun "pratepuls" men dette har jeg ikke tatt så stort hensyn til foreløpig. Presser ikke til makspuls lenger, men ligger på ca 80%. Etterhvert finnes det anbefalinger om ikke å trene liggende på rygg, ikke trene rette magemusker etc med det er ikke før i 2 tri.

Jeg er 8+5 på vei.

Lykke til med treningen og svangerskapet!

Trener ca 3 ganger for uka. Har gjort det siden positiv test.

Blir mest spinning på meg, og prøver å ikke ligge over 90 % av max over lengre tid. Blir lett revet med, men da er det kjekt med pulsklokke :)

Kommer vel til å variere litt etter hvert, og kroppen sier vel ifra når det blir for mye eller feil trening.

Er 11+1 i dag.

Lykke til!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...