Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er førstegangs og prøver å lese meg frem til svar, men finner ikke. Får spørre dere her. :) er i uke 37, og nå har jeg sittet i flere timer med "store" smerter i ryggen og "kraftige" tak i magen. Er ingen pauser mellom smertene...

Jeg vet jo ikke hvordan det skal kjennes, men jeg har ikke hatt det sånn her før. Det er ikke sånn AU AU AU, men jeg har problemer med å puste normalt. Mer sånn: au da...Jeg må spenne meg hele tiden. Det er også litt vått i trusa? Hva er dette, er det bare sånn jeg kommer til å ha det de siste ukene? Bør jeg ringe jordmoren min?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror jeg ville ringt jordmor. hun har nok svar :)

Skrevet

Er førstegangs selv så jeg har ikke peiling ;) Men Høres ut som om det kan være både kynnere og rier, vått i trusa kan være at man lekker fostervann men også at det er "utvannet" utflod. Dette sa hvertfall min jordmor til meg .. (Trodde nemlig jeg lakk fostervann i går )

Er det rier skal jo smertene komme hyppigere og bli verre, så du kan jo vente å se ann. Men jeg hadde nok ringt jordmor. Bedre å væe på den sikre siden og ring heller en gang for mye enn en gang for lite.. Med tanke på at du er i uke 37 kan jo knøttet komme nå ...

Lykke til :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...