lille.pudding Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 Når jeg var 7år ble jeg operert for sprukken blindtarm... Og når jeg har surfet litt på nettet nå ser jeg at sprukken blindtarm kan føre til ufrivillig barnløshet :,( great.... Føler jeg kan bare gi opp nå... Føler meg så mislykka akkurat nå..... Hilsen et stk sutrete kvinnemenneske...
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 Det er vel ikke ensbetydende med barnløshet?! Man kan aldri gi opp håpet! Jeg synes du skal snakke med en lege/gynekolog om saken. Hvis det er sånn at du har prøvd lenge å bli gravid(over 1 år) så kan du jo be om å bli utredet for det. Hvis det faktisk er sånn at man ikke kan få barn etter sprukket blindtarm, så bør jo legen ta deg på alvor og få det undersøkt. Men som sagt: Ikke gi opp før du har undersøkt det:)
Ragnis Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Ta det rolig Tochill, det er bare noen ganger det blir sånn! Kjenner mange som ble operert for det som barn som har blitt gravide uten prob som voksne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå