Gå til innhold

Hva bruker dere dagene til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er virkelig ikke glad i husarbeid, baking osv. Startet permisjon fredag og farger ikke hva jeg skal finne på:) tenkte å begynne på julegavene, men alt annet til babyen er alt klart.

Hva fyller dere dGene med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke noe i mot baking og husvask egentli, men orker ikke, og klarer ikke pga bekkenet. så her går det mye i sofasitting og tv titting og besøk av venner og kjendte som har også er i permisjon :)

Skrevet

Lange dager ja.. jeg har to barn fra før så det er alltids noe rydding og vasking som skal til men det begrenser seg jo litt alt når bevegelsene ikke er like raske som før. Du kan jo bake litt og legge i frysen så er det bare å ta opp når alt barselfolket kommer.

TV er super kjedelig spør du meg. Tvinger meg gjennom God morgen Norge men resten av dagen er pyton. Gå små turer? Bade?

Gjest Mentha♥med kul på magen♥
Skrevet

Vi har oppussing underveis hjemme, pluss fjøs som skal holdes, så det går fort litt krefter til det. Ellers har jeg fått helt dilla på baking, og fryser unna så mye som mulig. Ser for meg at det må være veldig kjekt å ha når det kommer besøk etterhvert :)

Prøver også å planlegge litt middager etterhvert, som jeg bare kan fryse ned og tine til meg selv i microen. Gryter, supper, ol.

Det blir uten tvil litt tv, men det er mest for å ha litt lyd og bilde i bakgrunnen. Følger sjelden med. Leser mye, både babybøker og romaner. Og selvsagt blir det en og annen lur på sofaen :)

Julegaver har jeg ikke tenkt på enda engang. Huff! Gruer meg til det... Hodet er altfor fylt med babyting ;)

Skrevet

Hei!

Jeg har ganske lang tid igjen .. er mitt i uke 29 og har blitt delvis sykemeldt ( skal jobbe 2 dager i uken) fra og med idag. Er ikke så veldig glad i husarbeid - skulle ønske jeg var det. Men bruker derimot mye tid på håndarbeid (hekling, strikking etc. ) , blir en del TV- titting. Vi har noen oppussings prosjekter på gang. Har 3 hunder så har litt å styre med der.

Det meste til babyen er klart, så kommer vel til å bruke endel tid på julegaveshopping og andre forberedelser snart. Ser ikke for meg at jeg kommer til å orke noe av julestyret særlig nærmere termin.

Skrevet

Prøver å vere flink til å besøke venner og familie:)

Har egentlig ingenting på et kjøkken å gjøre, men prøver å bake litt..

Prøver å unne meg litt velvære, har nettopp bestilt meg time til ansiktsbehandling og voksing av legger:)

Skrevet

Måtte bare lese dette jeg også jeg om jeg er på 2 trimester.

Men jeg misunner dere som her permisjon før jul, for da har man faktisk sjangs til å bli ajur med julegaver.

Man kan jo ha en hobby dag, kjøpe inn noe fint litt tykt papir og lage kremmerhus, ta på en blondekant og et glansbilde ol... Det er en kjempefin venninnegave eller ekstragave, så putter man yndlings godteriet til vedkommende oppi.

Det gir jeg til hele gjengen i år + en liten ting ved siden av.. Det er nemlig veldig fort gjort, og deilig å ha begynt litt og få gjort noe kreativt =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...