Frk Marge Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 Siden i morges har jeg hatt nesten helt regelmessige rier som varer 1-2 min med 8-10 min mellomrom. Resten av slimproppen kom også ut ista (den kom delvis i går, men nå kom det en skikkelig "kladd" æsj! ) Hadde jo mistanke i går at noe var iferd med å skje, men da var smertene bare lette bølger og absolutt ikke regelmessige... Så nå prøver jeg bare å slappe av, spise og sove litt (er usigelig trøtt av en eller annen grunn - sov ganske dårlig i natt...), og venter på at klokka skal gå og lurer på om jeg skal ringe og få mannen hjem fra jobb, eller om han skal få lov å bli ferdig for dagen. Tipper på at jeg fortsatt har noen timer foran meg for det er ikke så fryktelig vondt enda, og det skal vel helst være litt hyppigere enn 10 min mellom før man ringer føden vel? (husker ikke dette jeg, er 7 år siden sist) Nå begynner jeg å glede meg til å hilse på lilletrollet i magen og bekymrer meg for at jeg har pakket altfor mye i fødebagen lol
bassegutten Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 Ååh, sjaluuu!! Så spennede da! ja, er 10 mellom hver ri, og at rien varer i ca 1 min. Du kan nok ringe før, men de ønsker ikke at man kommer inn før dette. (skader jo ikke ta en telefon) =) Ønsker deg masse lykke til, dette går nok kjempe bra! Håper baby er rett rundt hjørnet og at det bli fødsel på deg i dag!
Ziz Skrevet 1. november 2010 #3 Skrevet 1. november 2010 Åååhhh...-så spennende Ring føden og spør du Så kan du evt ringe mannen etter det Lykke til!!!!
sukie Skrevet 1. november 2010 #4 Skrevet 1. november 2010 Nei så spennende og gøy. Masse lykke til!!!!
Frk Marge Skrevet 1. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2010 Holder seg på det samme her Prøver å gjøre litt småting innimellom, for mellom riene er jeg i kjempeform egentlig, bortsett fra at jeg er kjempetrøtt... Er fortsatt 10 min mellomrom og 1-2 min hver gang. Men de har kanskje tatt seg opp litt i styrke. Vi bor 15 min kjøretur unna KK, så jeg gidder kke stresse mer enn nødvendig. Det kan fortsatt dabbe av igjen, m en jeg tror faktisk ikke det nå. Ligger på sofaen og slapper av og med mindre noe mer drastisk skjer; at vannet går eller riene begynner å bli tettere så venter jeg med å ringe mannen tenker jeg, ikke nødvendig å kave ham opp mer enn nødvendig har en gutt som er på skolen også og blir hentet av naboen i 4 tida, så vi håper alt går greitt frem til da Gruegleder meg her! Om det fortsetter selik som dette har jeg vel lillen hos meg i løpet av kvelden/natta tipper jeg
Miessi Skrevet 1. november 2010 #6 Skrevet 1. november 2010 Spennende, hold oss oppdatert hvis du ikke allerede er på føden
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 1. november 2010 #7 Skrevet 1. november 2010 åå heldiggris!!!)) og borte ble du...? skal også føde på kk og har 2 dager til termin....håper du har kommet deg avgårde og snart har lille babyen i armene dine:)
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 1. november 2010 #8 Skrevet 1. november 2010 Uuuuuuuu! Så spennende Har mannen kommet hjem? Ble han stressa? Eller har dere kanskje allerede dratt?? Hvis ikke, prøv å slapp av da siden du er så trøtt. Og massemasse lykke til! Har begynt litt igjen her også, så jeg håper jeg snart kan skrive et liknende innlegg hehe. Håper dere får en fin fødsel
Frk Marge Skrevet 1. november 2010 Forfatter #9 Skrevet 1. november 2010 Er her enda jeg Riene kommer fortsatt med samme mellomrom, men har tiltatt litt i styrke, så jeg håper virkelig ikke de gir seg igjen Nå har vi bestillten pizza, så får vi oss en lettvindt middag, så er planen å sove litt og dusje og vente på at ting tar seg opp og at riene kommer hyppigere Virker som det tar en del tid enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå