Gå til innhold

Hvor stor er muligheten....

♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

...for at vi har greidd å treffe? Kjenner at EL er på tur, slipper nok egget i kveld. Men sambo reiste på jobb igjen i går kveld. Kan vi ha greidd å treffe allikevel? Vet at spermen kan leve inntil 5-7 dager, men det er vel i få tilfeller. Er muligheten stor for at vi kan ha greid det med samleie i går ettermiddag?

HATER turnusjobbing i slike prøveperioder!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sier de ikke at det er bra å ha sex to dager før egget slippes da? eller 1 dag før? så jo jeg tror det er bra;) men er jo mye som skal klaffe selvfølgelig:) men jo jeg tror dere gjorde det egentlig veldig bra jeg :P om det er sannt det jeg har lest da såklart :)

Skrevet

Håper du har rett :) Vi passet på påfyll både fredag, lørdag og søndag, da. Manglet egentlig bare den stor EL-dagen. Ser vel egentlig selv også at det burde gått bra, men dette med jobbreising stresser meg, skikkelig. D idelle hadde jo selvsagt vært at han hadde kunnet reise i kveld;) Men, får bare krysse fingrene denne gangen:)

Skrevet

Ja, skal vel gå bra det tror du ikke? :) men selv om derre traff så trenger det ikke bli noe :) vi traff vi og sisst, men klaffet ikke;) Men håper og krysse fingre for deg og meg nå;) lykke til. jeg har ikke EL helt enda da, men om ikke så lenge.

Skrevet

Vi også traff sist, men null resultat:(

Krysser fingrene for at det klaffet nå!

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...