♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 ...for at vi har greidd å treffe? Kjenner at EL er på tur, slipper nok egget i kveld. Men sambo reiste på jobb igjen i går kveld. Kan vi ha greidd å treffe allikevel? Vet at spermen kan leve inntil 5-7 dager, men det er vel i få tilfeller. Er muligheten stor for at vi kan ha greid det med samleie i går ettermiddag? HATER turnusjobbing i slike prøveperioder!!
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 sier de ikke at det er bra å ha sex to dager før egget slippes da? eller 1 dag før? så jo jeg tror det er bra;) men er jo mye som skal klaffe selvfølgelig:) men jo jeg tror dere gjorde det egentlig veldig bra jeg om det er sannt det jeg har lest da såklart
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 1. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2010 Håper du har rett Vi passet på påfyll både fredag, lørdag og søndag, da. Manglet egentlig bare den stor EL-dagen. Ser vel egentlig selv også at det burde gått bra, men dette med jobbreising stresser meg, skikkelig. D idelle hadde jo selvsagt vært at han hadde kunnet reise i kveld;) Men, får bare krysse fingrene denne gangen:)
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 1. november 2010 #4 Skrevet 1. november 2010 Ja, skal vel gå bra det tror du ikke? men selv om derre traff så trenger det ikke bli noe vi traff vi og sisst, men klaffet ikke;) Men håper og krysse fingre for deg og meg nå lykke til. jeg har ikke EL helt enda da, men om ikke så lenge.
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 1. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2010 Vi også traff sist, men null resultat:( Krysser fingrene for at det klaffet nå! Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå