venter <3 Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 Synes kanskje det er litt i det tidligste laget. Gutten min er 3 mnd, og jeg lurer faktisk på om det er tenner på gang! Siste uka har han begynt å sikle voldsomt, går til angrep på alt av hender og leker..tygger som besatt! Og ikke minst uro om natta.. han som har vært så flink til å sove! Sukk!! I natt amma jeg hver andre time, bare for å få litt ro! Er så trøtt at jeg ser stjerner snart Lurer på om jeg må kjøpe noe dentinox..eller hva det heter på apoteket i dag? Kanskje natta blir litt roliger iallefall... Noen som har erfaring med tannframbrudd? vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre for å få det litt roligere...uten å amme heeeele natta lang
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 Hei! Datteren min er 4 mnd om 9 dager, og hun har siklet å klødd siden hun var 2 mnd... Sur å sutrete har hun blitt de siste netterne. De sier at dentinox skal man ikke bruke så mye av før det faktisk er tannfrembrudd, pga at babyen kan bli immun mot middelet.. Legg istedet biteringer fylt med vann i kjøleskapet, dette lindrer godt. Det kan klø og det kan være vondt å ubehagelig i mange mnd før ett frembrudd, tannen skal igjennom den harde delen i gommen før den kommer opp i den bløte delen, så det gjør vondt... ) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå