ViVenter*15/07/11-Nora* Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 Skal teste i morgen tidlig, men jeg testet nå for ti minutter siden. Jeg er gravid:))
MegOgSkjønningen Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 Gratulerer så mye! Har det gått opp for deg ennå? Har testet positivt selv både i går og idag, skulle egentlig testet imorgen jeg også. Tror likevel ikke jeg er gravid, og går bare å venter på mensen. Lurer på hvor lang tid det går før jeg faktisk tørr å innrømme for meg selv at jeg er gravid.
jente_80 Skrevet 1. november 2010 #4 Skrevet 1. november 2010 jeg har også testa positivt etter fryseforsøk tidligere i høst. er 11+1 i dag, og kan fortsatt ikke helt tro det... Men gratulere så mye til dere begge!!!!
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 1. november 2010 #5 Skrevet 1. november 2010 Gratulerer så mye!! Jeg er 4+2 i dag, og venter på mensen hele tiden.. Så det tar nok en stund før jeg virkelig tror det! Så gøy!
ViVenter*15/07/11-Nora* Skrevet 1. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2010 Ja, det har gått opp for meg:) Men det er veldig, veldig rart!! Det gikk opp for meg på jobb i dag FØR testen, da jeg b le så sinnsykt dårlig under et møte at jeg nesten måtte gå ut for å spy...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå