Gå til innhold

Noen som har hatt ultra skyggestrek på billigstrimmel????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har akkurat tatt ut spiralen, og har ikke kontroll på syklusen! Tok en billigtest som ga svak skyggestrek. Den var så svak at jeg ikke tok det alvorlig. Da jeg 8 dager senere følte meg oppblåst, trøtt og hadde vonde pupper kjøpte jeg meg en CB. Den var positiv og jeg regnet meg frem til at jeg var ca 4 uker på vei! :))

opplevd dette to ganger selv med billigtester 5-6 dgr før ikm etter at testene hadde ligget leeeeeenge over tiden og blitt en ultra ultra ultra svak antydning til strek. da har jeg alltid vært gravid. aldri fått noe som helst strek på billigtester(ikke anrydning en gang) hvis jeg ikke har vær gravid.

lykke til;)

Jeg hadde nesten sånn "spøkelsesstrek" på billingstrimler fra lillespire.no 5 dager før IKM. Var sånn at jeg kunne skimte at det kanskje skulle komme en strek der ;) Men JODA!! Noen dager sendere ble den sterkere og sterkere, og til slutt lyste "GRAVID" mot meg på en digitalb CB test. Var GRAVID ja =D

Di sier jo at en strek er en strek ;) Om den kan skimtes (og du er så tidlig ute med testingen din;) så er du nok gravid :)

Gratulerer SÅ masse!!!

Annonse

Det er veldig individuelt hvor tidlig den digitale slår ut. Opplever denne som litt mindre følsom, eller at det skal mere til for at den reagerer. Jeg ville ventet til etter IKM med å teste med digital. De er jo ganske dyre også.

Lykke til ;)

Jeg opplevde ubersvak strek 3 dager før IKM, den var så svak at den nesten var umulig å se, men den var der - og jeg er gravid!;) Jeg tror stav eller CB ganske sikkert viser tydligere strek når billigstrimmel vise svaak, det gjorde det iallefall hos meg;)

Jeg testet svaaaaakt positivt 1 uke før ikm!:) det var den siste billigtesten jeg hadde igjen, så jeg gikk ti ikm før jeg kjøpte clearblue, å sannelig var jeg ikke gravid! nå er jeg 7+2

streken var super svak, samboeren så den ikke, hehe, kunne kun se den i en spesiell vinkel, men en strek er en strek :)

lykke til, krysser fingrene for at du får to streker!!:)

forresten så skjedde akkurat det samme med forrige mann, testet svaaaakt positivt på billigstrimmel 1 uke før ikm :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...