Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 Gutten min er straks 2 mnd, de siste nettene har han sovi fra 21.00-10-10.30, da Vekker jeg han, for syns han bør spise litt.,da har han ikke spist på 13-14 timer, han sluker i seg 180 ml (gir flaske, så ser alltid hva han spiser. Ellers har han 2-3 måltider på dagen hvor han spiser 120-150 ml, så spiser han 180 før det er natta igjen.. mitt spm er: er det farlig at han sover så lenge uten mat? herregud, alt man skal bekymre seg for sier jeg bare...
*LillaMeg* Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 Så lenge han legger på seg, så ikke vekk han.. Han vil våkne om han blir sulten.. Jeg hadde og en sovegutt når han var så gammel.. Sov i 12timer uten mat.. Var egentlig ganske deilig, men var jo redd for at han gikk for lenge uten mat, men hs, bestemødre, forumsfolk sa alle at det var bare å la han sove.. Nyt det mens det varer..
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 1. november 2010 #3 Skrevet 1. november 2010 Takk, da skal jeg gjøre det Han er jo bli og førnøyd, og legger godt på seg, veier vel rundt 6 kg! Han var i alle fall 5730 på 6 ukers kontrollen Han har nettop begynt med det, så da krysser vi fingrene for at det varer en stund Håper bare ikke vaksinen ved 3 måneder ødelegger alt, hhe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå