Gå til innhold

Plutselig er jeg i 3.trimester:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tiden har faktisk gått utrolig fort! Nesten så det er litt vemodig, for dette er mitt SISTE svangerskap. Gleder oss utrolig mye over den 3.jenta som ligger i magen, men litt vemodig at dette er siste gangen med alle milepælene. Men trass i alle plager er jeg superglad det er bare 12 uker igjen. Dette bekkenet er ikke noe å skryte av, men med behandling hos kiro(svin dyrt i lengden), fysio og bassengtrening er jeg oppegående ennå:-) Men det er takket være sykemelding og ro. Liker det ikke, men jobber med å akseptere det.

Men gleder meg over små ting i hverdagen, nå er det babyrom som står for tur, og etterhvert få sendt mannen opp etter babyklærne.

Kos dere vider med magen damer, og siste innspurt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg også!

Har to barn som faktisk er jevngamle med dine så jeg.. =)

Jeg har kun 6 uke rigjen hvis denne kommer like tidlig som sine søsken. Så tror jeg tar sikte på å få opp senga innen helga.

Babytøy lånte jeg bort til broren min som fikk for 2 uker siden.. men nå skal jeg be om å få litt hjem.. Stresser meg å ikke ha babytøyet klart.

Skrevet

Samme her :) Trodde det var i morgen jeg entret 3.trimester, men det var visst i dag plutselig :)

Moro, og lykke til videre til alle andre her inne :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...