Gå til innhold

Jeg spør her, er det virkelig mulig at jeg kan ha blitt gravid da jeg hadde sex 8 dager etter første dagen jeg sist hadde mensen??

Anbefalte innlegg

Jeg er tydeligvis ikke den som følger helt med..

Jeg trodde man kunne bli gravid 14 dager etter siste dagen mens sist, dvs at jeg trodde jeg hadde sex "på dag nr 2". Men samtidig varer min mensen bare 4-5 dager. Bruker vanligvis prevansjon, men var litt uforsiktig denne gangen da jeg var full, legger meg flat for det...

Og nå har jeg ikke fått mensen, og jeg er øm i puppene akkurat som sist svangerskap (hadde ingen kvalme).

Er det fysisk mulig at jeg er gravid? Hvor stor er sjansen på det`?

Ble gravid på første forsøk de tre gangene jeg har vært gravid...

Fortsetter under...

Hehe, jada, det erså mulig atte:)

Kanskje du er som meg; SUPERFRETIL!!

Har du korte sykluser og sex, så kan jo sædcellene overleve i opptil 5(!) døgn...

For noen år siden hadde jeg sex på aller siste dag i mensen.., endte i to fostre ( som dessverre døde) etter rundt 8u,

Så...dette kan jo bli noen spennende dager da du:)))))) klem

Huff, så synd de døde, håper du tok det fint.. :(

Men vi har liksom nok barn, endelig har han yngste blitt to år - livet er så mye enklere. Vi var bare 20 da vi fikk første og jeg er enda ikke i fast jobb (bare vikariat).

Snakket her om dagen at vi ville vente til vi evt får vårt neste. Noen år.Passer sååå dårlig........

Tør ikke kjøp test!

....men det kan også være pms vettu:) Da krysser vi fingre for det i ditt tilfelle da!!! Kroppen vår er jo så finurlig, og jo mer du tenker på graviditet m.mer, jo mer gravid føler du deg sikkert!!

Jeg vil ønske deg lykke til uansett videre-klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...