Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Wow, kan det tidligere opprettes en ny tråd? :D Her er mensen på vei, 10 dager på overtid uten å ha vært antydning til gravid, superskuffende og frustrerende, men nå kommer humøret tilbake, for snart er det ny pp (egentlig bare nr to), og min forlovede er klar ny måned som "hekkekaniner", som han så fint kaller det :D Annenhver dag med sex i en måned er ikke å forakte vel? så er det IKM 29. november. Noen som henger seg på? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg henger meg på, såfram syklusen min ikke er skikkelig klussete etter pilleslutt! Bare en uke siden jeg kasta de avgårde, pillemens nå(men den er mye kraftigere enn vanlig, auau... =/), og håper på å være i rute med neste som da skal være i uke 48 :) Kan ikke vente med å teste etter EL bare jeg blir ferdig med TR! Og håper jeg slipper å bli skuffa over noe som ikke kommer......

Har du barn fra før? :)

Skrevet

Jeg har to fra før, men med en annen mann... Jeg har ikke brukt prevensjon på årevis, bare unngått EL. Så jeg tenker jo at dette ska gå som smurt ;) Hadde en tidlig SA forrige "mens", og nå gikk det 38 dager på denne syklusen - det er bra frustrerende da! Meeeen - ny måned, nye muligheter :) Det blir vår 2. pp, SA var igrunnen resultat av "uheldig aktivitet" rundt EL - hehe, vi var vel klare allerede da ;)

Da jeg fikk dattera mi, ble jeg gravid uka etter pille-slutt, så det er jo håp i hengende snøre for deg, selv om det vel er mere vanlig å måtte vente litt da, det blir spennende for deg! Har du noen fra før, eller er det førstemann?

Skrevet

Ja, da både håper og tror jeg at du har gode muligheter! :) Og kan tenke meg det er frustrerende og måtte vente på menstruasjon, æsj.... Jeg er forberedt på å måtte gjøre det, hadde bare hatt mensen i 8 mnd før jeg begynte på piller, og fikk den sådan ikke før jeg var 16 år heller. Så jeg skal egentlig bli kjent med min "nye hormonfrie" kropp!

Og som du sikkert allerede har skjønt, så er det min første ja :) Og det ble "bråbestemt". Har snakket om det i snart et halvt år, men ingen av oss har egentlig turt å sagt at NÅ prøver vi. Men her om dagen så ble det nå bestemt slik, og gikk pillene i søpla. BEFRIELSE!! :)

Skrevet

guri, så spennende det blir! og da er dere ihvertfall skikkelig klare :D la denne uka bli ferdig, så vi kan leke igjen *fnise*

Skrevet

ja! ;) Har gitt beskjed om at helga rundt den 12-13 november skal det ikke planlegges noe som helst, haha.. ;)

Skrevet

flere som havner inn her eller? :)

Skrevet

TR e nå på vei hjem, og vi har en spennende tid i møte! :D

Her regner/sludder det i dag, og jeg ser virkelig lite fram til å ut med hestene i dette været.... Men, må man så må man :)

Skrevet

Jeg melder meg også inn her. IKM 2 desember. EL ca 15 desember, men denne mnd blir det EL-testing. Kjenner EL-smertene, men har ikke fått lagt inn aksjer nært nok før EL. Har ei jente fra før. Første sv.skap endte i SA i uke 7. Begge gangene testa jeg med EL-tester, og begge gangene klaffa det på første forsøk! Så nå SKAL jeg ha nr 2! :) Noen av dere som er fra Trøndelag?

Skrevet

Ja, da fortjener du klaff nå!

Nei, er fra Oppland.. :)

Så med første barnet ditt brukte du el-tester i 1. pp? Lurer på om jeg er overivrig, har tenkt å bruke el-tester i min første pp.. Vil så gjerne ha klaff med en gang! Og jeg kan ikke huske at jeg hadde smerter rundt EL før jeg begynte på p-piller, så har kjøpt tester for å være sikker. ;)

Skrevet

Ja jeg brukte el-tester fra første stund. Ble altså gravid juni 08, mista i august(uke sju), ble gravid igjen i oktober, og jenta kom i juni:) Og vi hadde full klaff på begge forsøkene. Så hva det er jeg driver å surrer med nå vet jeg ikke! Hvorfor forandre en perfekt oppskrift liksom? Kjør på med El-tester du tenkeboksen, 1pp :) Ikke bare for å bli gravid heller, men da vet du til senere at EL faktisk kommer, og når i syklusen den kommer. Og hvor lang lutealfase du har (for denne forandrer seg ikke med mer enn maks 1 dag +/-.

Skrevet

Jeg er med på IKM uke 48!! :D Akkurat fått TR her. :(

Skrevet

Kaja2007: Takk for tips ;) Føler meg som ungjenta sjøl i denne prøvinga, ser plutselig nå hvor lite jeg kunne fra før om sykluser, haha... :)

AgyBirdie 3pp: Synd med TR, men nå er du ihvertfall i ny pp :)

Skrevet

Man blir jo aldri utlært uansett:) Jeg er iallefall ikke noen ekspert i disse rekkene. Men man lærer jo litt underveis. Og kanskje er det ikke meningen vi skal lære alt heller. Da blir man vel kanskje enda enda mer stressa :)

Skrevet

Hvis kroppen min er ferdig med syklustull og jeg nå får en normal syklus så har jeg ikm denne uken..Fikk tanta på mandag etter 3 1/2 mnd uten..Så håper det var det kroppen min trengte for å komme seg etter p-pilleslutt slik at jeg kan ta høyde for en nogenlunde normal syklus denne pp og være med dere med ikm uke 48..

Skrevet

Ble ikke noen julibaby på oss så skal jeg vel tilhøre denne ikmuka. Ikm blir vel rundt 4 desember, viss syklusen fortsetter å være stabil

Skrevet

Ikm uke 48 her også håpes det på :-) 15pp, mistet 4ganger, 3ma og 1sa, har ingen problemer med å bli gravid, er heller det at kroppen min vil ikke mer enn til 12uke :-(

håper dette er siste pp for oss alle sammen i ikm uke 48 :-)

Skrevet

Dytter denne opp til første siden jeg. Ser det har blitt laget ny, men bedre å få alle inn i en:) Her har TR kommet og gått igjen. Venter nå på å begynne å teste etter EL. IKM ca 2desember. Tenkte jeg skulle bruke fridagen min på litt vasking idag. Julevask i tilfelle det skulle klaffe med graviditet, så har jeg iallefall ikke det hengende utover meg før jul :)

Skrevet

IKM ca 3.des. Begynner med EL testing til helga, Håper dette er mnd for oss alle :-)

Skrevet

Ikm 4 desember...fikk nettopp vite på facebook at en av mine nærme venninner er blitt gravid igjen! Brast i gråt:( Men, skal nok bli vår tur også snart!

LYKKE TIL ALLE SAMMEN! :) Måtte den sitte nå!

NB: Grapefruktjuice smaker ikke godt, men håper den fungerer ;)

Skrevet

Var da voldsomt så langt bak i leksa denne tråden havna da.. blir så lei av å lete. Har starta EL-testing her nå. Foreløpig negativ, men regner med positiv test mandag eller tirsdag. Og julevasken fortsetter:)

Skrevet

henger meg på her også :) fikk positiv el test i går, er i 3.pp, men første med el test. har ei jente fra før, brukte el da også, det klaffet på 1.forsøk :) har IKM 30.november tror jeg. blir spennende!

Skrevet

Aprilbaby09: velkommen inn! trodde et øyeblikk det var jeg som hadde skrevet innlegget ditt! 3.pp her også(og første med El-tester), klaffa på første forsøk forrige gang her også(har også jente fra før) med El-testing. Bare tøys føler jeg nå å satse på at man finner El-selv. Iallefall for min del. Jenta mi er født i 08 da. Kunne jo vært gravid nå, og hatt termin i juni hvis jeg bare hadde testa fr begynnelsen av. menmen... agustbarn går vel fint det å :) Har ikke positiv test enda da. IKM ca 3 desember:)

Skrevet

Her e det ikm 4.desember :o) Håpa håpa håpa det vil klaffe denna gangen :)

Skrevet

Hei! Jeg tror ikm er 1.des og hvis det stemmer og eg er blitt gravid til det så blird det seriøst verdens beste bursdagsgave til meg selv!!! :D:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...