Zandra, fikk Jonas 7. feb Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 ..og synes tulla gjerne kan vente med å melde sin ankomst før tidligst om 1 ukes tid..? Har termin 15. nov og per i dag står ting litt på hodet her hjemme (du vet redebygging) samt at formen er strålende så kan godt vente litt til
lovina Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 Så godt å høre at vi er flere Har termin 16. nov, og har ikke tenkt å begynne med tusen kjærringråd for å få igang fødsel. Skal heller kose meg den siste tiden og ta imot når baby er klar. Driver og baker brød og fyller fryser så jeg slipper brødbakst etter fødsel ( har en jente som helst spiser hjembakst). Ellers koser jeg meg med tv, lesing, strikning og litt husarbeid
LL♥10♥13♥ Skrevet 1. november 2010 #3 Skrevet 1. november 2010 Jeg tenker også at hun må komme når hun er klar:) er ikke spesielt utålmodig, synes svangerskapet har gått så utrolig fort! Så jeg tenker de siste ukene er bare spennende. Kommer til å bli litt tomt når hun ikke lenger er inni magen også.. Så jeg nyter spark og bevegelser:) Godt å kjenne på spenningen og undre seg over at det er en liten baby der inne:) Og så lenge formen er bra så er alt vel:)
Mamma'n og englebaby'n Skrevet 1. november 2010 #4 Skrevet 1. november 2010 Godt å se vi er flere, jeg begynte å lure på om jeg var den eneste uke-40-gravide i hele verden som ikke var lei og utolmodig! Har termin på søndag, altså 7/11, men har ikke vært lei en dag enda. Gleder meg jo selvsagt veldig til fødsel, men jeg driver ikke å styrer med all verdens kjærringråd og setter himmel og jord i bevegelse for å få ut babyen. Den har det jo så fint der den er atte Alt er klart til den kommer, og det gjør ingenting om fødselen setter i gang i dag, men det gjør heller ingenting om det går en uke til! Jeg koooser meg
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 1. november 2010 #5 Skrevet 1. november 2010 Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til å få kroppen min for meg selv igjen (altså sove i hvilken posisjon jeg vil, gå turer og gå i trapper uten å pese for ille og sånn..), men jeg har ikke noe som helst behov for at hun kommer ut før det som er planlagt! 38+1 i dag. :-) :-)
Mammafugl Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 Her knipes det igjen etter alle kunstens regler! Har ikke termin før 20. november, men bare tanken på at hun skulle komme nå er nok til å få stressnivået betraktelig opp her. Huset står fullstendig på hodet - redebyggingsinstinktene kom sent, men godt denne gangen - jeg trenger tid til å snøre i hop alle påbegynte prosjekter! Dessuten ser svigers (barnevaktene til 2-åringen) i Syden til lørdag og mannen brygger på influensa. Prøver derfor å sige rundt i heimen og ordne og stelle så sakte og forsiktig jeg bare kan. Ved antydning til kynnere som "tar litt" hiver jeg meg nedpå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå