Gå til innhold

Bare jeg som ikke er utålmodig..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..og synes tulla gjerne kan vente med å melde sin ankomst før tidligst om 1 ukes tid..?

Har termin 15. nov og per i dag står ting litt på hodet her hjemme (du vet redebygging) samt at formen er strålende så kan godt vente litt til ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt å høre at vi er flere :) Har termin 16. nov, og har ikke tenkt å begynne med tusen kjærringråd for å få igang fødsel. Skal heller kose meg den siste tiden og ta imot når baby er klar. Driver og baker brød og fyller fryser så jeg slipper brødbakst etter fødsel ( har en jente som helst spiser hjembakst). Ellers koser jeg meg med tv, lesing, strikning og litt husarbeid :)

Skrevet

Jeg tenker også at hun må komme når hun er klar:) er ikke spesielt utålmodig, synes svangerskapet har gått så utrolig fort! Så jeg tenker de siste ukene er bare spennende. Kommer til å bli litt tomt når hun ikke lenger er inni magen også.. Så jeg nyter spark og bevegelser:) Godt å kjenne på spenningen og undre seg over at det er en liten baby der inne:) Og så lenge formen er bra så er alt vel:)

Skrevet

Godt å se vi er flere, jeg begynte å lure på om jeg var den eneste uke-40-gravide i hele verden som ikke var lei og utolmodig! Har termin på søndag, altså 7/11, men har ikke vært lei en dag enda. Gleder meg jo selvsagt veldig til fødsel, men jeg driver ikke å styrer med all verdens kjærringråd og setter himmel og jord i bevegelse for å få ut babyen. Den har det jo så fint der den er atte :) Alt er klart til den kommer, og det gjør ingenting om fødselen setter i gang i dag, men det gjør heller ingenting om det går en uke til! Jeg koooser meg :)

Skrevet

Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til å få kroppen min for meg selv igjen (altså sove i hvilken posisjon jeg vil, gå turer og gå i trapper uten å pese for ille og sånn..), men jeg har ikke noe som helst behov for at hun kommer ut før det som er planlagt! 38+1 i dag. :-) :-)

Skrevet

Her knipes det igjen etter alle kunstens regler! Har ikke termin før 20. november, men bare tanken på at hun skulle komme nå er nok til å få stressnivået betraktelig opp her. Huset står fullstendig på hodet - redebyggingsinstinktene kom sent, men godt denne gangen - jeg trenger tid til å snøre i hop alle påbegynte prosjekter!

Dessuten ser svigers (barnevaktene til 2-åringen) i Syden til lørdag og mannen brygger på influensa.

Prøver derfor å sige rundt i heimen og ordne og stelle så sakte og forsiktig jeg bare kan. Ved antydning til kynnere som "tar litt" hiver jeg meg nedpå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...