Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei,

går på spray nå, og fikk mens på spraydag 16. Vanligvis får jeg ganske mye blødning, men nå har jeg fått minimalt siden fredag. er dette normalt? og er det pga sprayen? trodde jeg skulle få en normal mensen nå, evt litt lengere?

vil bare si at jeg er glad for at det finnes forumer slik som dette, er godt å ha litt støtte, tips og råd når man er i denne vansklige prosessen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142504831-spray-og-mensen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk oxo ikke så mye mens denne gangen, litt. Men syns jeg har sånne små blødninger hele tiden nå. are en sånn liten flekk ikke mer enn det.

Føler dette er veldg vanskelig selv og hr slitt veldig mye med det. Og det har tært veldig på forholdet, men vi støtter hverandre så.

Men jeg må si at jeg klarer ikke tene positivt i det hele tatt. Jeg er veldig siker at jeg ikke kan få barn og den tanken skremmer meg litt.

jeg er også ganske pessimistisk. Synes hele greie er tragikomisk. Litt urettferdig at noen må slite så veldig for å få til noe som egentlig er så veldig naturlig.... Jeg skal kanskje ikke klage, siden jeg har en gutt på 9 år fra før, men ønsker så gjerne et barn til med min nye livsledsager (som ikke har barn)... Vi er inne på Riksen nå. Skal prøve noen runder med inseminasjon, før vi går over på IVF. Lykke til!

hei jenter, nei dette er ikke lett. Jeg prøver å holde motet opp, men innerst inne er jeg livredd, tenk om jeg aldri får barn! bare den tanken gjør så vondt. og det er sant det, det tærer på forholdet også. vet det er vanskelig men vi får prøve å følge hverandre opp, og oppmuntre hverandre videre. dette skal gå bra, dette MÅ gå bra. ønsker dere alle lykke til!!

Hei AS-81 :-)

Jeg har fått ordentlig blødning idag (kanskje litt mindre enn normalt, men mulig det øker på til i morgen), på spraydag 14. Dvs at mensen er forsinket med maks 3 dager. Har også moderate menssmerter.

Sikkert ikke unormalt det du opplever heller, for ifølge Porsgrunn får man ikke nødvendligvis vanlig mens. Vet at noen allikevel får det, så det er sikkert individuelt, som så mye annet ;-)

Godt å høre at du holder motet oppe. Det er jammen ikke alltid like lett. Jeg SKAL bli gravid en gang, og nekter å gi slipp på den tanken enda!!!

Du SKAL også få det til!!!!!

Klem ;-)

Annonse

hei håpefull sprayer, ser at vi har svart hverandre på flere innlegg. Håper det går bra med deg. jeg hadde en veldig dårlig dag igår, var så lei meg i hele dag, og dt endte opp med masse tårer..men idag er en ny dag, og man får prøve å gjøre det beste ut av denne perioden. håper virkelig dine ord går i oppfyllelse, VI SKAL bli gravide:) :) krysser fingrene for deg også!

Hei igjen ;-)

Mine ord går nok i oppfyllelse denne gangen, skal du se ;-)

Godt å høre at det går bedre med deg. Det kan svinge mye når man driver med prøverør. Ingen tvil om det ;-)

Den ordeltlige blødningen jeg fikk i går, utviklet seg sånn som den pleier å gjøre når jeg har mensen til vanlig også. Mye blod og slim. Er glad for det, for nå er jeg ikke i tvil om at den gamle livmorslimhinna er på vei ut.

Har du fått blødning da? Når starter du på sprøyter? Jeg starter om en uke idag ;-)

Klem

jeg har ikke fått en ordentlig blødning som jeg pleier å få, det var friskt blod på dag 1, men så har det vært minimalt i en uke nå. ingenting idag. blir litt da beskymret...

jeg skal ikke på UL før 17.nov, og deretter få besked om sprøyter. Lurer veldig mye om jeg skal ta en tlf til sykehuset og dele min bekymring med dem ang mensen, og kanskje få en kontroll time litt tidligere...

Synes du skal ringe klinikken din, så slipper du å bekymre deg. Det er sikkert ikke unormalt det du opplever ;-)

...og bekymringer finnes det alltid. Kjære min tid. Jeg er nå litt bekymret over at jeg HAR har hatt normal mens. Tenk om sprayen ikke funker sm den skal. Noe skal det være. Huff, huff ;-S

ja, det er mange tanker som kommer og går..og siden alt er så uvisst, blir alt enda mer forvirrende..jeg ringe sykehuset nå jeg. det er ganske nomalt fikk jeg beskjed om, og jeg skal forsette å ta sprayen frem til kontroll. hmmm...2 uker igjen!! gleder meg til 17.nov nå:)

det er nok veldig indivduelt, hvordan kroppen takler så mye hormoner. dette her skal gå så bra! :)

Jeg skal ringe Pors på man, for å få en prat med de før jeg starter på sprøyer på ons. Skal da bl.a snakke med dem om min blødning. Regner med de sier at det også er normalt ;-)

Har vært litt uggen i perioder de siste dagene. Det står ikke oppført som mulige bivirkninger, men vet ikkeom det allikevel kan skyldes sprayen.

God helg :-)

Annonse

Er fortsatt litt småuggen av og til. Blir fort kald, men vet ikke om det skyldes høsten eller at kroppen er dårlig til å regulere temp som følge av sprayen.

Om 2 dager starter jeg med stimulering, og ul 19/11. Så nå nærmer det seg ;-)

Hvilken dato skal du ha ul? Må jo bli ca likt med meg?

Har pratet med Pors idag, og fått svar på det jeg lurte på ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...