Gå til innhold

Spotting og mensen er herved ikke velkommen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 5 dpo ! Pleier begynne å spotte rundt 7 dpo så nå kan det bare holde seg vekke ... Vil ikkje at det skal komme. Men har en ekkel følelse av at det komme snikende

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg kom spotting allerede 4 dpo sist syklus. Men nå er den ikkje invitert!!!! Prøver meg me Wild Yam å sink denne gang, så får eg kryssa alt å håba på at det virke!!! Tar du någe mot spotting?

Skrevet

Jeg har prøvd meg på sink denne mnd.... Så eg håper virkelig at det holde seg vekke ! Hvor mange dpo er du nå da fiffi ?

Skrevet

sko itte planen hatt EL på torsdag så va. Men har hatt el-smerter lignande fram te idag! men har jo aldri kjent el før så gudane vett ka så skjer :P

Rive å røske på venstre siå....

Skrevet

Hvilken gyn går du te ?? så du var fra stavanger. Tenkte hvis hu eller han hjelpe deg med spottingen.

Skrevet

Da forsvant alt håpet mitt på at det hadde funker denne pp !! Kom litt Lyse lyse brun utflod i går. Da vil det nok bare bli mer og mer etterhvert til mensen komme. Ble så lei meg at eg begynte å grine . Off tungt me denne prøvingen

Skrevet

uffda metti :( håper det er gravidspotting istede. men jeg og har visst begynnt med å spotte en del før mens kommer også nå etter mens er ferdig.. hva er dette? hva betyr det? er man mindre fruktbar da? eller? :S

Skrevet

De sier at det kan gjøre det vanskelige hvis en spotter mye. Men e vel helst mellom el og ikm da !

Skrevet

hm har dette noe med litt mangel på progesteron å gjøre?

Skrevet

Ja har tenkt på det eg og ! Vet du om der e noe ein ta for å øke progesteronen uten å gå te legen ? Wild yam føle eg klusse sånn me syklusen te folk

Skrevet

skulle akkurat til å spørre om det samme :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...