Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei :-)

denne mnd gikk jeg til innkjøp av strimler, siden den digitale ble for dyr for meg.

kommer det 2 streker uansett på den?

testa imorgens og da hadde jeg 2 streker, den ene var litt mer uklar...

fikk mensen den 24 okt.

får følelsen av at det er vanskelig å tolke disse...eller....eggløsnig er vel ikke før den 6 ifølge kalkulatoren....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes også disse var litt vanskelig og tolke.. Men etter det som står i bruksansvisningen, så skal begge begge strekene være like tydelige for at testen skal være positiv..?

Skrevet

okey, skal prøve hver dag å se om jeg skjønner noe av dette. lovte egentlig megselv at jeg ikke skulle bruke disse eggløsningstestene...meeeeeeeeen, hehe,. klarer jo ikke holde meg. blir for nyskjerrig. vi skal til svigerd i helga..passer dårlig :-(

Skrevet

jeg fikk også mens 24 :) har ikm den 20. nov. tror jeg. er første mnd etter hormonspiral. trodde tanta hadde dratt igår og hoppet til køys, men idag blør jeg litt igjen jeg som hadde tenkt teste med disse imorra :S men jeg får se.

så også at det sto i bruksanvisningen at begge strekene skal være like sterke for at de er positive...

lykke til hvertfal :)

Skrevet

oii, håper det klaffer for oss begge da.

har 13 tester til, så skal nok få testa ut...

Skrevet

Strekene skal være like tydelige, evt kan teststreken være sterkere enn kontrollstreken. Og husk å teste på ettermiddagen, morgenurin er ikke den beste på EL-test fordi hormonnivået ved EL stiger utover dagen, og man kan risikere å ha stigning en ettermiddag/kveld, og at det synker igjen før man har fått testet på nytt neste dag.

Skrevet

Jeg har testet nå i helgen. Mente at jeg skulle ha EL i dag, men da samboeren reiste på jobb igjen i går hadde jeg håpet på en dag tidligere.... Vi fikk utslag lørdag og søndagsmorgen, som vi tolket til like sterke, men i går kveld og i dag så så jeg at de var sterkere, og EL-smertene kom nå, så da slipper vel egget i kveld en gang.

Krysser fingrene hardt for at svømmerne klarer å vente til i kveld, for ved neste EL er han på jobb. I slike prøveperioder er turnusjobbing noe skikkelig DRITT!!! Om det ikke sitter nå er neste sjanse til jul....

Skrevet

skal teste på ettermiddagen å se da,men klarer jaggu ikke holde meg fra å gå på do i 5 timer

Skrevet

På veiledingen på disse billigstrimlene står det at du må vente 2 timer før du går på do, ikke 5. Jeg fikk fint utslag da jeg ventet to timer:)

Skrevet

aha, 2 timer skal jeg klare å holde jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...