Gå til innhold

akupungtur (ell hvordan det skrives...)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har fårr modningsakupungtur, hvordan fikk dere det? bestilt og ordnet selv, eller hos jordmor? hvis dere ordnet selv, hvilken plass gikk dere på ?

takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går hos en akupunkrør som jeg vet er veldig flink og har holdt på i mange år. Jeg bestilte time selv og er satt opp 5 ganger før termin. Har vært der en gang og skal tilbake i morgen. Han setter modningsnåler og masserer. I tillegg behandler han ev. plager som bekkenløsning eller halsbrann. Jeg har bekkenløsning og hadde kjempe god effekt av forrige behandling!!!

Er førstegangs så jeg vet ikke noe om det har effekt på fødselen, men det er verd et forsøk:)

Skrevet

Ps. går hos Bjørn Breen i Hønefoss.

Skrevet

Jeg går til akupunktur nå. Begynte i uke 35 pga bekkenløsning. Jeg hadde/har helt jævlig bekkeløsning, og hadde det ikke vært for at jeg hadde reist til akupunktøren, så hadde jeg måtte ty til krykker. Men det hjalp utrolig bra på meg, og jeg kunne endelig komme meg opp av senga og sofaen selv. :) Ikke værst.

Jeg går til en utdannet akupunktør, de sier det er best. For hvis man går til ei jordmor som setter nåler, er det ikke sikkert man får like bra effekt, med tanke på at jordmoren bare har tatt noen kurs, og en akupunktør har brukt flere år på utdannelse innen dette. Jeg anbefaller det virkelig! :)

Etter jeg rundet uke 37, begynte hun å sette modningsnåler, og dagen etter fikk jeg modningsrier. Jeg er nå 39 uker på vei, og jeg er moden og åpen 1 cm. Så jeg er overbevist om at dette har funket. Iallefall for meg :)

Jeg får også mot søvn, noe som har hjulpet masse. Sover som et lite barn hver eneste natt :)

Jeg går til ei som heter Trine Hauge på Kongsvinger. Hun har brukt mange år på å utdanne seg, og hun har til å med bodd i Kina i et halvt år for å studere akupunktur. Hun er helt super! :)

Skrevet

Jeg får akupunktur på Klinikk Askim (trheim). Oppsøkte de selv. Leste på nettet at det beste var å starte i uke 35-36.

Skrevet

Takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...