kattta Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 Flere som er rundt termin nå, og bare går og venter på at noe skal skje???
Miessi Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 9 dager igjen og veldig klar for fødsel Håper det skjer noe snart
LulaMed5 Skrevet 1. november 2010 #3 Skrevet 1. november 2010 jeg hadde termin i går..går her og venter og venter og føler egentlig at hun ALDRI kommer! jeg hadde regelmessige tak i går og ekstreme smerter på lørdag, det endte med en tur på sykehuset, men neida.1 cm åpning og bare noe lure-rier. grunnen til at jeg dro ned var at jeg kjente ekstremt trykketrang(er 3.gangs) og var redd for å føde hjemme. jordmor forklarte det med at hodet var godt festet uvanlig langt ned osv... Blæ. er igrunn ganske lei av denne ventingen nå.
soleia Skrevet 1. november 2010 #4 Skrevet 1. november 2010 Har termin i dag eg og!! No er det ikkje lenge til me har ein baby her :-) Fødde så raskt med førstemann, så må reise inn med ein gang det startar på skikkeleg, difor går eg litt på tå hev. Har hatt ein del kynnarar i det siste, i går kveld heldt det å berre klø seg på magen før det stramma seg, så det må vel skje noko snart. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå