Fru Tuttemor Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 Hvordan er formen på magen din? tutmage eller allover mage? Jeg er i uke 24 og har en skikkelig allovermage,har mage over hele magen jeg..og venter gutt:)
Junifrue Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 Har typisk jentemage visstnok, mage over det hele. Passer fint siden det er ei lita jente inni der:) Den er ikke så pen og rund da, har fortsatt litt hengemage og "bilringbrett" ved navelen siden jeg hadde så slapp mage pga kraftig vektnedgang, så den er ikke så pen:(
Sizzy Skrevet 1. november 2010 #3 Skrevet 1. november 2010 Hei Fru Tutta:) Jeg er nå i uke 21 og har tutmage, men de sier det er en jente Men skal på ny ul på torsdag, så får vi se!
Fru Tuttemor Skrevet 1. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2010 spennende å se hva som er guttemage å jentemage,har jentemage men er jo en gutt der(?)får se på 3D om 3 uker:) lykke til da Sizzy:) Metemoren;magen din er sikkert kjempefin :)
juliea med pike 07.03.11 <3 Skrevet 1. november 2010 #5 Skrevet 1. november 2010 Jeg har en ganske spisskulerund guttemage langt ned, med bittelitt sideboller det hadde jeg ikke før.. Kanskje den blir mer jente etterhvert. Har nemlig ikke urenhud eller noen andre "jenter stjeler morens skjønnhet" symptomer Jeg har jente inni der da, men på første UL fikk jeg beskjed om gutt.. Men jeg fikk jo beskjed om jente senere og da lå hun å spriket. Jeg har også skikkelig jentefølelse. Uansett er alle gravidemager fine! Din og metemoren uansett formen <3 Alle gravide er så vakre stråler ut et eget lys syntes nå jeg =)
Håp2011 Skrevet 1. november 2010 #6 Skrevet 1. november 2010 Æ har allover mage Frampå, på sien å bak t ryggen. Venta en gutt, sa ultralydmainn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå