Gå til innhold

Mandag 01.11.10 ~ hvor mange dager igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kul dato og bli født på da:) Men virker ikke som lillesnuppa mi har tenkt seg ut i dag heller! Jeg er seks dager over termindatoen, og har seks dager til jeg blir satt i gang (om det ikke skjer noe innen den tid da)!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er 6 dager over jeg også =/ kjenner ingen tegn til at lille prinsessa kommer i dag heller =/

Skrevet

46 dager igjen her=)

Skrevet

3 dager igjen! Skal på ny vurdering på sykehuset i dag, men er alle prøver fine må jeg nok vente til hun føler seg klar til å komme av seg selv!

Skrevet

Ja, ordentlig tøff dato! Vil ha!

-4 her... Har non kraftige/vonde tak i magen innimellom, men ikke ofte eller regelmessig (ennå)....sukk.

Skrevet

1 dag til termin idag :) Men ingen tegn til at prinsessa har tenkt seg ut... Dagene er lange nå kjenner jeg...

Skrevet

9 dager igjen her :)

Skrevet

5 dager på overtid her... har hatt rier i flere dager men de tar seg ikke opp så jeg blir vel sittende noen dager til.

Skrevet

68 dager igjen her. Føler eg litt alene med så mange dager igjen, virker som de fleste har termin snart eller er på overtid.

Skrevet

Tremin i dag, og vil veldig gjerne at han skal komme......

Men tror nok ikke det skjer noe med det første, max 14 dager igjen.

Skrevet

23 dager her. ikke alle ting som er klar men må jo ha noe å gjøre denne siste tiden og...

Skrevet

6 dager igjen til UL termin :-)

Skrevet

Vil føde idag! Gøy dato :o) Men..

Termin om 13 dager :)

Skrevet

Hele 82 dager igjen og utålmodig allerede hehe.

Skrevet

5 dager igjen og klar for fødsel i dag!

Skrevet

8 dager igjen for min del og i dag har jeg brukt sinnastemmen på han så håper han hører på mamma'n sin og kommer ut snart :):)

Skrevet

47 dager igjen. Jeg har også registrert at nesten ingen blir aktive i 3.dje trimesterforumet før de nærmer seg fødsel. I 2. trimesteer diskuteres UL, og det åkjenne liv. Her inne er det fødsel...

Skrevet

6 dager over og er usikker på når jeg blir satt ignag. Har overtidskontroll på søndag,men jm mente at de ikkke satte i gang på helgen:( Håper prinsen kommer ut av seg selv da...skal til jordmor i dag og er spendt på hva hun sier:)

Skrevet

41 dager. I morgen er jeg høygravid !!

Skrevet

22 dager igjenn:)!!!! håper at den vil ut snart! :)

Skrevet

8 dager:) men jeg har det ikke travelt så den får komme når den er klar for det:)

Skrevet

59 :-) men kommer vel før siden det er to.. :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...