Gå til innhold

Jeg har födt :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

4 dager etter termin kom min lille gut til verden.

Startet med smaarier i 23-tiden paa kvelden tirsdag 26. De varte ca 1,5 min og kom hvert 5-8 min. Gikk helt greit aa puste seg gjennom de. Tenkte at siden jeg var förstegangs, saa kom dette sikker til aa ta lang tid, saa fortsatte aa puste meg gjennom de som kom, mens jeg klikket de gjennom paa rietelleren. En time senere varte de ca 2 min og kom hvert 3-4 minutt. Begynte da i 1-tiden paa natta aa bli saapass vanskelig aa puste seg gjennom, at vi ringte föden, som sa at vi kunne komme med en gang for en sjekk, eller vente litt. Vi ventet ikke mer enn 10 min för vi ringte drosjen. Var da saapass vondt, og jeg hadde begynt aa blö litt.

Kom paa föden ca 1.30. Hadde da rier omtrent fortlöpende. Mistet litt begrep paa tiden. Ble undersökt og hadde da 7 cm aapning. Ble sendt rett paa födestua. Rakk saavidt aa bli lagt i senga för jeg fikk pressrier. Sinnsykt vondt, men det ble ikke tid til noe smertestillende. Hadde 30 min med pressrier för lillegutt var ute, kl 2.38.

52 cm lang, 3550 g og 35,5 cm rundt hodet :) Fra förste rie til han var ute gikk det 3,5 time. Relativt raskt til förstegangs. Kom hjem i dag, saa naa koser vi oss hjemme :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse med lillegutt! :D

Håper alt står bra med den lille familien, og jeg vil gjerne bestille en slik fødsel til meg og i samme slengen :)

Skrevet

Gratulerer med lille gutt!

Førstegangs her også, og ja takk til litt fødselsstøv fra deg. Høres ut som en drømme fødsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...