snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 hehe huff er vel rablet for meg, men vært kvalm siden dagen etter el!?! er de mulig eller har de virkelig klikket?? vel ikm 12 nov så får se om de er noe eller ikke
Metti er håpefull Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 hehe eg har og vert kvalm siden 2 dpo .. Men det e vel ikke vanlig være kvalm før en produsere hcg som er rundt en uke etter el
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2010 hehe var i grunn de jeg trodde er vel (frykt/glede/angst) hehe nr 2 vet liksom de er vondt å føde å alt nå hehe
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷKajaƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2imagen Skrevet 1. november 2010 #4 Skrevet 1. november 2010 Hei. Jeg hadde ikm i går, og ble kvalm på 3 og 4 dpo. Har ikke fått TR enda, men negativ test idag. Hvis det viser seg at det har klaffet denne måneden, så tolker jeg kvalmen etter EL som en reaksjon på at egget festet seg eller noe. Hadde også smerter(annerledes enn EL-smerter). Hvis jeg ikke er gravid, så har det vel rett og slett klikka for meg også
*lille blomst* Skrevet 1. november 2010 #5 Skrevet 1. november 2010 hehe... Jeg har hatt massevis med symptomer etter el-1. og 2. pp. er nå på 3.pp og har mistet tillit til at kroppen er riktig skrudd sammen! luktesans, smaksans, matlyst, kvalme, smerter, bryster o.l. har lurt meg flere ganger de siste månedene! Denne gangen stoler jeg altså ikke på noe annet enn IKM og deretter test;)
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 1. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2010 hehe fortsatt ugg så kan være jeg brygger på noe. grunnen til jeg "tror" de kaffet var vel for alt el slimet da mener jeg MASSE!! hehe + de var lavt inni under el.. aner ikke hvordan jeg ska forklare de men noen skjønner sikkert hva jeg mener hehe men vet jo ikke før til ikm... hehe merkelig hvor lange de to ukene er hehe
Danmi Skrevet 1. november 2010 #7 Skrevet 1. november 2010 Hei,har det på samme viset jeg! hadde el lørdag 23 og tirsdag 26 ble jeg kvalm,etter det har bare symptomene "strømmet" på har på følelsen at det har klaffet men må samtidig holde meg rolig mens jeg venter på IKM den 5 november. er kjempe redd jeg skal få mens og bli skuffet.. noen laaange dager dette her;)
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 1. november 2010 Forfatter #8 Skrevet 1. november 2010 hehe godt de ikke bare er meg
Metti er håpefull Skrevet 1. november 2010 #9 Skrevet 1. november 2010 haha I dag brakk eg meg i dusjen var så kvalm .. Så her e me flere som har klikket totalt. Bare 5 dpo : ))
Novemberknøttprøverigjen Skrevet 2. november 2010 #10 Skrevet 2. november 2010 Har visst klikket her også. Jeg har også vært kvalm og uggen siste uken. Skal teste i morgen viss ikke TR kommer snikende først. Har lurt litt på om jeg rett og slett har fått i meg noe jeg ikke har tålt, men en får jo håpe det er gode nyheter:-) Tør ikke akkurat juble siden jeg, som noen andre her, har hatt alle slags rare symptomer etter el så lenge vi har prøvd. Men men, det er håp i hengende snøre...
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 3. november 2010 Forfatter #11 Skrevet 3. november 2010 hmmm kvalm ennå :S hva skjer er 5 dagen å 5dpo... hmmm men men slutte tenke.. blir jo ikke mere gravid av de... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå