Gå til innhold

Hvordan gjør dere det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, dette er nok et ganske sært spørsmål. Men er i 2.pp og har ingen barn fra før av. Jeg har i lengre tid lest både her og der om barn, kjerringråd etc. Og det er jo virkelig en jungel å gå seg vill i. En plass står noe, og en annen plass noe annet. Jeg har jo lest på noen tråder at dere har sex annenhver dag.

Vi har sex rimelig ofte, og i forskjell til sist måned har det vært bare koselig denne måneden, ikke noe stressing på en måte. Har hatt sex 8 dager i strekk nå, og har kommet litt ut av min standardsyklus. Er usikker på når jeg har EL. Så her kjører vi på :P Er det kjempedumt? Og, her komme vel egentlig spørsmålet mitt da, etter at dere har hatt sex, hva gjør dere da? Vi prøver å krype i køya og "do it" før vi legger oss, slik at jeg blir liggende hele natta etterpå. Gjør vi ikke det, så ligger jeg minimum en halvtimes tid etter samleie, og da selvfølgelig med en pute under rumpa. (det skader jo ikke å prøve så jeg noen som skreiv :P) Hva gjør dere etter at dere har sex?

Ble litt langt dette,men håper på svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Vi er nettopp startet 3.pp og har bestemt meg for å prøve å ha sex annenhver dag. de to andre gangene har vi gjort det når vi hadde lyst og det ble jo seff ikke så ofte rundt el. no vil eg ha resultater så no er det tut og kjør. hehe. eg har lest at annenhver dag er best. Da rekker sædcellene å få litt krefter ;)

Vi gjør det før leggetid sånn at eg kan ligge natten over. Men har vi lyst på dagen så gjør vi jo det og da ligger eg en halvtime hvis det er mulighet for det :) har ikke hatt noe pute under, men kommer nok til å gjøre det fremover. hehe..

Masse lykke til :)

Skrevet

Åh, takk for svar! Når jeg leser rundt så virker det som om alle er så "pro" på dette, så da blir jeg bare enda mer forvirret. Jeg har alltid hatt syklus på 28 dager, både med og uten ppiller, faktisk helt fra aller første gang jeg fikk mensen som 11 åring for 11 år siden! Slutta på pillen i slutten av august, fikk mensen som vanlig etter 28 dager (men da brukte vi annen prevensjon), så gikk vi i gang med prøvinga, og plutselig fikk jeg mensen etter bare 24 dager!! Derfor er jeg ganske usikker på når EL er. Har ikke gått til invistering av sånn EL-tester heller, selv om jeg føler at ALLE ANDRE gjør det.. Men drøyer det for lenge, så gjør vi vel det vi også. Har jo angst for å gå glipp av "øyeblikket" når jeg ikke vet når jeg har EL, derfor hopper vi i køya hver dag....

Lykke til du også :) Når har du IKM forresten?

Skrevet

Vi har sex jevnt gjennom syklusen men de tre siste gangene (første av de ble vi gravide), har vi hatt sex hver dag fra 4-5 dager før EL til dagen etter EL. Om man har normal sædkvalitet vil hver dag være ok, men for noen anbefales det å vente en dag mellom, men det er jo snakk om de som har hatt problemer og utredning. For oss andre er hver dag bare bra (og kos!)

Og ellers, etter så kort tid vil jeg si dere får fortsette som dere gjør, slapp av, ikke tenkt så mye på det og kos dere med hverandre =)

Skrevet

blir vel sagt att annen hver dag er det beste. da blir de tikke bare "løskrutt" :P så her gr vi for annenhver dag ;)

og ligger litt etterpå. jeg mååå jo tisse hver gang da så blir et kvarter 20 min ca jeg ligger etterpå. med pute under rumpa ;)

lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...