Baby*2012 Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Vi har hatt to korte og skal nå igang med et langt.... Jeg har ikke hatt noen positiv erfaring med kort regime..... Ved første IVF forsøk fikk vi ut 4 egg,to var brukende men ingen ble befruktet.... Ved andre IVF forsøk fikk vi ut kun 4 egg av 16 eggposer.... ingen av disse kunne vi bruke så da ble det desverre ingen befrukting ved hjelp av ICSI.... Hva er din erfaring?
Mazza** Skrevet 2. november 2010 #2 Skrevet 2. november 2010 Jeg har aldri hatt langt regime, men kort har virket veldig godt på meg , har aldri hatt mindre enn 13 egg ut , og godt med egg på frys også, så må si meg fornøyd
Mirakel <3 Skrevet 2. november 2010 #3 Skrevet 2. november 2010 Jeg har hatt langt regime 2 ganger.Første gang avbrutt,11 egg ut ,1 befruktet ,men overlevde ikke. Andre gangen 9 egg ut,1 egg inn,resten kunne ikke brukes. Kort regime sist gang,12 egg ut, 1 inn og 1 på frys. er nå på rd 12 i fryseforsøket. Kort regime var bedre i min situasjon :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå