Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg gir malt, og han har avføring hver-eller annenhver dag...Han virker ikke plaget når han må bæsje, med mindre han ikke har bæsjet dagen før, da spiser han gjerne mindre enn vanlig og trykker, sliter og sutrer litt! Bæsjen er ganske så flytende når den kommer, og helt grønn, fins ikke et snev av gult lenger, vært sånn i iallefall 3 uker... Kom til å tenke på at kanskje han er litt forstoppa, og at det kun er det mest flytende som slipper forbi?? Noen som har noen tips? Skal jeg prøve termometer trikset for å se om det kommer noen hard bæsj?? Veldig takknemmelig for svar
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 Har du sett denne tråden; http://www.dinbaby.com/forum/thread/142502254 Jenta mi hadde også grønn, veldig løs bæsj da hun fikk MME- men det var nok fordi hun fikk litt for MYE malt, siden bæsjen helst skal ha en mer kremet konsistens når de får erstatning. Så tviler på at det er forstoppelse, minstejenta mi på 6 uker som bare får mm sliter jo også en del hver gang hun skal bæsje, men har ikke forstoppelse for det=)
husmus &2 Skrevet 1. november 2010 #3 Skrevet 1. november 2010 Her har bæsjen vært grønn siden fødselen, hun er 5 mnd. Det er da helt normalt. Hun får mme.
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 1. november 2010 #4 Skrevet 1. november 2010 Aha..takk for svar begge to:) For mye malt er det ikke, ha prøvd meg frem flere ganger, og det jeg gir nå må jeg gi, for ellers kommer det ikke no bæsj.. Men hvis det er vanlif med grønn bæsj gidder jeg ikke bekymre meg mer for det, hehe! Har bare hørt at det er tegn på at babyen har vondt i magen se..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå