Gå til innhold

Noen som har hatt kynnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 29+2 og har plutselig begynnt å mkjenne et slags sug i magen som er litt ubehagelig.. Det blir veldig hardt på et spesielt område på magen (som varierer hvor er) og kjennes rart ut.. i stad kom det om og om igjen i løpoet av kanskje et par timer..Når jeg har kjent lignende tidligere, trudde jeg det var lillegutt som snudde seg og stakk ut rumpa eller ryggraden på dette området som var hardt, men virker ikke sånn nå.. Blir så bekymra for ting jeg ikke vet hva er.. Noen som kan hjelpe? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kynnere har og har jeg hatt mer enn nok av, ja ;) Og det høres ut som det er det du har også, så ville ikke bekymret meg ;)

Skrevet

Kynnere er når livmora trekker seg sammen, og da vil jo hele greia bli like hard. Om du bare kjenner enkelte partier som blir harde, vil jeg tro at det er babyen du kjenner?

Skrevet

nei kanskje jeg forklarte feil, jeg kjenner det på et parti av gangen (relativt stort område) Men det kan variere hvilken side det blir stort og hardt på liksom:S Det er akkurat som at jeg ikke kjenner babyen når det er sånn fordi det er så hardt, med et ganske sterkt suug..

Skrevet

Man må heller ikke glemme helt at dette er, som det meste ellers under svangerskapet veldig individuelt. Min forklaring på kynnere når jeg får de er at magen min blir beinhard, det kan faktisk være litt tungt for meg å puste, akkurat som jeg ikke har plass. Og det KAN i noen tilfeller hjelpe om jeg fysisk bærer magen min, eller så må jeg rett og slett sette meg ned og slappe av litt for at dette skal gi seg.

Men ja jeg syns det høres ut som det er kynnere du beskriver :)

PS! Bekkenbelte hjelper meg litt også mot kynnere når jeg får det for det støtter magen. *tips*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...