Gå til innhold

Har mista lille pusen vår, kan noen være så snill å prøve å hjelpe??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei vi har mista lille pusen vår, han forsvant for ca 3 uker siden. Noen mener de har sett han og vi har vært der og lett, men ennå ikke funne han. Kan noen være så snill å prøve se om de kan lokalisere han??

Vet ikke hva dere trenger fra meg, men min fødselsdato er 10.12.75

Hååååper du kan hjelpe:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

legg ut en annonse på dyrebar.no og sett ut tunfisk.. (sterk lukt som katter liker)

Skrevet

Ja jeg har annonsert etter han litt her og litt der, der jeg vet folk i området leser, og derav telefoner, men når de skulle se etter han og ringe på nytt så dukka han ikke opp igjen. folk driver også å setter ut mat til villkatter i det området så ikke rart han holder seg der da....

i alle fall håper jeg noen som "ser" kan hjelpe???

Skrevet

Dytt opp. Ingen som vil hjelpe?? Vi savner han såååå:-((

Skrevet

Hei,kanskje jeg kan hjelpe?? Jeg har ikke holdt på lenge det med å kontakte dyr/hjelpe dyr. Så jeg tør ikke å love deg at katta di vil dukke opp,etter at jeg har sett på den.Men kunne du ha sendt meg et bilde,på mail? Min mail er ; [email protected]

Jeg ska prøve å hjelpe deg så godt jeg kan,men som sagt tør ikke å love ut resultater .. Men jeg har sendt hjem dyr 3 ganger. Alle gangene kom katta hjem etter maks 2 døgn etter at jeg kontakta den,og ba den om å reise hjem.. Så vi får bare prøve ..

Klem

Skrevet

Jeg fikk opp noe med en låve/stall. Han sier at du veit hvor det er .... Sier dette deg noe???

Skrevet

Ja vet jo om flere låver/stall, men tenker på en spesiellt siden jeg ringte en synsk mann i går og han pekte ut ett område og der er det en stall/gammel låve. gikk forbi der i går, men ingen pus som kom da..... skal prøve å sende deg ett bilde på mail....

Kjempe fint at du tar deg tid:-)) Setter veldig stor pris på det:-)

Skrevet

Jeg har nå prøvd å hjelpe deg,jeg ba katta om å komme hjem igjen. Pus var redd en hund, er det en sint hund i nærheten ?? Pus liker ikke han,han har jage henne opp i et tre ganske så mange ganger. Jeg sa at det var ikke farlig å komme hjem igjen,og at du passer på katta.. Jeg regner med at katta kommer hjem om 3 dager fra nå.. Gi meg besjed hvis ikke katta dukker opp. Det er noe med den låven,en rød bygning får jeg opp. Der er katta. Det er tørt og trygt der inne,så det går bra sier katta at jeg ska si til deg ..

Lykke til..

Skrevet

Ååååå så bra, håper du har rett:-) Fikk du bildet på mail?? Ja i går når jeg gikk tur i området der jeg trodde det kunne være begynte jeg og tenke på om han kunne blitt skremt av noen illsinte nabohunder som bor mellom oss og der jeg lurte på om han kunne være...

Blir såååå glad om han kommer hjem:-))

Tusen takk for at du tok deg tid, det setter jeg stor pris på!!

Skrevet

Hei Rosene, pusen vår er ikke kommet hjem ennå desverre:-(

Skrevet

Opp!!

Rosene jeg håper ennå du kan hjelpe meg med denne saken.... er så leit og ikke vite noe og ungene er så lei seg....

Hvis du ikke har anledning håper jeg du kan si i fra:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...