Gulljentene Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Trenger nærmest et kurs i hvordan få på støttestrømper som høygravid Magen er nå veldig høy og til og med å få på vanlige sokker er en liten kamp. Blir helt kvalm når jeg skal streve med strømpene :/ Men bør virkelig bruke dem hver dag på jobb, for jobber fortsatt fulltid i butikk og står/går nesten hele dagen, har pådratt meg noen åreknuter og vil helst ikke ha flere heller. Strømpene har virkelig hjulpet på at de ikke har blitt verre disse horrorknutene Men hvordan få dem på? Mannen min begynner på jobb på ugudelig tidspunkt, så jeg sover fortsatt når han drar avgårde om morgenen, så der er ingen hjelp å få. Kan liksom ikke sove med dem på heller ;P De er jo ikke akkurat deilige å ha på. 2 uker igjen til permisjon, så tips mottas med stor takk
Snuskomrusk Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 Kjenner så alt for vel til problemet! Slik gjør jeg når herket skal kles på: * Krøller ned strømpa til ankelen * Setter meg ned i sofaen og trekker den ene foten oppå det andre kneet mens jeg lener meg bakover (for å få plass til magen!) * Trer på sokken etter beste evne og så krøller opp kanten til kneet * Gjentar på fot nr 2 Ekstra stress er det dersom du har skikkelig hovne bein og feks nettopp kommet ut av dusjen Lykke til, håper du kan bruke tipsene
mamma til lillingen Skrevet 31. oktober 2010 #3 Skrevet 31. oktober 2010 Er det riktig ille anbefales det å ta på strømpene allerede før du står opp av senga. Da ville jeg kanskje prøvd å ta de på, liggende på rygg, med samme metode nevnt ovenfor her - å legge foten oppå motsatt kne, men altså liggende på rygg. Magen er jo også litt flatere når man ligger, blir kanskje lettere mtp det også.
enits40 Skrevet 31. oktober 2010 #4 Skrevet 31. oktober 2010 He-he, dette synes jeg også er noe skikkelig pes! Er helt andpusten når jeg omsider har klart å få de på meg...Juhu - formen er god om dagen! ;-)
Gulljentene Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2010 Å ta de på før jeg står opp av senga er kanskje litt dumt med tanke på at jeg trenger meg en våknedusj før jeg går på jobben? Har ikke masse vann i beina eller noe, er bare at magen er så innmari i veien at jeg blir kvalm :/ Også er det pga åreknuter, ikke vann jeg bruker dem. Takker for tips om å sitte oppi sofaen og lene meg bakover, skal prøve i morra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå