Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 hei. jeg har ei datter på 16 mnd. hun har aldri vært spesielt mammadalt. Hun har vært mest sammen med meg, men også mye med pappaen. Hun ser også besteforeldrene sine mye. er det noen andre som opplever at barnet ikke er mammadalt?
Gjest Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 tja... har vært opp og ned egentlig. I perioder er det bare mamma som gjelder, og i andre perioder er det bare pappa som duger. Forrige uke så var pappaen med og hentet lillesnupp i barnehagen. Jeg satte meg ned på gulvet med armene utstrakt, men hun løp rett forbi meg og inn i pappas armer.. Resten av dagen var det bare pappa som strakk til. Men det er visst enda mamma som trøster best når snuppa har vondt. Hun er 15mnd forresten
alenemed1. ♥ Skrevet 1. november 2010 #3 Skrevet 1. november 2010 Her er det også sånn.. lille gull er ikke mammadalt i det hele tatt, ganske rart siden jeg har vært alene med henne hele veien. Har vært veldig sosiale da, både med familie og venner. Hun er veldig lite skeptisk til fremmede også.. bare sjenert ett par minutter også går det over, merkelig greier. Synes det er litt sårt jeg da, hadde vært godt og vite at hun synes mamma er litt bedre enn andre Godt det ikke bare er mitt troll da
Trollemor75 Skrevet 1. november 2010 #4 Skrevet 1. november 2010 Trollet her bryr seg om mor kun når det er tid for mat (han vet hvem som er kokken i huset), ellers er han pappadalt, farmordalt, morfardalt, ped.lederdalt, you name it! Klem får jeg bare unntaksvis, men alle andre får sitt. Prøver å ikke ta det for tungt, har en svigerinne med 3 pappadalter som jeg kan dele sorgen med.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #5 Skrevet 1. november 2010 Det er det jeg også synes det er: litt sårt..hun er ekstremt farmordalt, mormordalt, og når en av de er i nærheten vil hun heller ha trøst av dem, sitte på dems fang osv. i slike situasjoner kjenner jeg det stikker og gjør vondt. for fremmede er hun sjenert og det tar tid før hun "mykner opp" godt å høre det er andre som har det slik...
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #6 Skrevet 1. november 2010 samme her, vi har en skiiikkelig mormor og pappadalt her i huset!!
Underveis --> Skrevet 2. november 2010 #7 Skrevet 2. november 2010 Han her er ikke noens dalt egentlig han. Den som finner på noe gøy får oppmerksomheten. Spiller ingen rolle hvem det er. Noen ganger kan det nok hende at mamma er best, men det er nå unntaksvis. Priser meg overlykkelig! Hadde ikke taklet så bra å hatt på meg et frimerke ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå