Einige Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Har de siste dagene kjent på økende nedpress. Når jeg går mye (10 minutter..) eller beveger meg så er det som å ha en tung vannbalong som klemmer nedover. Har vondt i bekkenet i tillegg, og er 25 % sykemeldt. Skal til legen i morgen for å se hva som skal skje med sykemelding fremover, men hva er vanlig? Er nedpress farlig/uvanlig (er 25+5 på vei), eller er dette noe man bare må regne med?
-dållmax- Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 Hei. jeg går i min 26 uke å har det på samme viset. spesielt når jeg er mye oppreist, trur det er ganske så normalt:)
fox`y Skrevet 31. oktober 2010 #3 Skrevet 31. oktober 2010 Har d jeg også:/ å jeg er bare 13+3. føles som jeg må knipe igjen enkelte ganger. går jeg mye eller står mye kommer d fort å jeg får også lett vondt i magen når jeg har d.
fox`y Skrevet 31. oktober 2010 #4 Skrevet 31. oktober 2010 Har d jeg også:/ å jeg er bare 13+3. føles som jeg må knipe igjen enkelte ganger. går jeg mye eller står mye kommer d fort å jeg får også lett vondt i magen når jeg har d.
Einige Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2010 Godt å høre om flere i samme situasjon.. Spent på å høre hva legen sier om dette, men forhåpentligvis er det vel ikke noe skummelt da i alle fall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå