patella Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Hei ! Du har satt inn 3 egg ? :-) fikk et snev av panikkfølelse jeg når jeg leste det.... 3 flotte egg eller ? du kan jo risikere å havne opp med trillinger ? :-)
Gjest Pippi9 Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 Skjønner hva du mener med panikkfølelse - satte inn 3 egg på forrige IVF også .... utfallet ble null. Det var tre fine 4-delte egg jeg satte inn men her spiller alderen en viktig faktor, jeg er 43 år og har ikke lenger ferske egg som en tjueåring. Sjansen for at alle tre fører frem til babyer er mikroskopisk. CFC tillater kun å sette inn tre egg på gamle damer som meg (over 40). Så ja jeg tar en liten risiko, men sannsynligheten er veldig lav for trillinger.
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 2. november 2010 #4 Skrevet 2. november 2010 Vel, jeg fikk satt inn tre egg hos CFC uten noen spørsmål overhodet. I etterkant synes jeg de burde vært mer restriktive. Det var mitt første forsøk, eggene var av god kvalitet og jeg var 33 år.
Gjest Pippi9 Skrevet 2. november 2010 #5 Skrevet 2. november 2010 I følge CFC sine papirer så er aldersgrensen 38 år - håper de etterlever sine egne regler nå, tross tidligere glipper ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå