Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Min samboer og jeg hadde etter mange års venting endelig startet prøvingen i mai i år. Det har ikke klaffet for oss til nå, selv om jeg ikke har brukt prenvensjon.. Men nå for ett par uker siden sier han at han er begynnt å bli usikker på om han vil ha barn nå, og om det skal være oss to i fremtiden.. Jeg ble selvfølgelig kjempelei meg! Kan ikke forstå hva det er som gjør at han plutselig har snudd i saken etter at vi har vært sammen i 8 år og forsøkt å få barn siste 6 månedene.. Han sier selv han er usikker på om det er med meg og "på denne måten" livet skal være resten av livet... Vet ikke helt hva jeg skal si eller hvordan jeg skal angripe situasjoenen videre.. Hjelp??
Thalila Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 For et merkelig agument! Det første som slo meg var at han faktisk tenker på å kanskje gjøre det slutt med deg eller har lyst til å "Leve" livet mer igjen og bare være litt fri og frank. Om han ikke har noen andre han prater med som han kansje har begynt å like litt? Mulig jeg har kjempefeil, men hadde min samboer sagt dette hadde jeg valgt å tro det var noen andre i bildet også! Lykke til og håper dere finner ut av det på en god måte for begge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå