Frk Marge Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Driver vel strengt tatt bare å overtolker svake symptomer tror jeg... Men i dag har vært litt anderledes enn de forrige. I dag er jeg 2 dager over UL-termin og 2 dager før menstermin, så burde jo ligge ganske bra an i forhold til når barnet liksom er "ferdig" og klart til å komme ut hehe. De siste 2-3 ukene har jeg hatt masse mensmurringer og sporadiske tak i ryggen. jeg har også hatt masse gulvit, slimaktig utflod, anderledes enn resten av svangerskapet. jeg har egentlig vært i ganske god form stort sett disse ukene, faktisk bedre enn for et par mnd siden I dag ligger jeg rett ut på sofaen med murrende vondt i korsryggen og konstante mensmurringer. Jeg klarer nesten ikke reise meg når jeg har sittet nede fordi det "sperrer" i lysken og endelig; i dag var det blodstriper i slimet, og det var mer gult enn hvitaktig Tipper det er den forbannede slimproppen som endelig har tenkt å gi etter Jeg har ikke en eneste gang i løpet av dette svangerskapet hatt så mye som en dråpe blod i utfloden før nå, nemlig. Håper bare dette går fort nå jeg da, at dette er opptakten til at noe skjer i nermeste fremtid
Frk Marge Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #2 Skrevet 31. oktober 2010 kommer fortsatt litt blodig slim hver gang jeg er på do Håper dette er et godt tegn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå