Gå til innhold

En del av Crionen kommer jo ut igjen...?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tar stikkpiller. Skal helst ligge ned litt når de er tatt, men de sa på klinikken at det som renner ut igjen er overflødig. Livmora suger til seg det den trenger.

Vil tro at noe av det samme gjelder ved krem.

Jeg opplevde det samme som deg, men fikk beskjed om at man får uansett i seg det kroppen trenger. Jeg tok ikke "kveldsdosen" rett før jeg la meg, men i 5-6 tiden på ettermiddagen. Synes at den "klumpet" seg mindre da.

Masse lykke til med forsøket!

Annonse

Ja kanskje det er lurt å ta det litt før jeg legger meg? Merker at det har klumpet seg veldig "oppi der" ( sorry detaljnivået...men sånn blir det). Men det er vell ikke meningen at jeg skal gjøre noe med det, det må vell bare "få være"? .....

Hvilke symptomer kan være Criononen egentlig?

Nå, på rugedag 6 bare, har jeg litt større bryster, som er såre og ømme. I tilegg syns blodårene veldig godt. Jeg er trøtt, og sover dårlig om nettene. Har våknet hver natt de 4 siste nettene, og sovner ikke lett...

Vet det nok er veldig tidlig å være på symptomjakt, men er det noen av dere andre som vet om hva som likesågodt kan være crinonen som graviditet?

Crinonen fører til mye klin. Hjelpestoffene komme ut igjen. Truseinnlegg er tingen.

Vanskelig å ikke være på symptomjakt i rugetiden. Graviditet og Crinone kan gi de samme symptomene. Er til å bli smårar av.

Lykke til ;-)

hvilken dag er du på da? Kan jo være at du har en liten festeblødning og dette har blandet seg med kremen ? Ellers så har jeg lest at småblødninger ved bruk av Crinone også kan forekomme av at huden på innsiden blir irritert, eller at selve applikatoren skraper litt borti skjedeveggene.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...