Trultemor til 2 1/2 Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Har hatt mensmurringer i litt over en uke må, og idag harjeggynt å få litt on and off smerter i magen. + veldig vondt på siden av tissen(unnskyld ord bruken;) ) . Skal ta keisersnitt om en uke, men fått beskjed at så fort jeg kjenner noe må jeg dra inn, da de ikke vil jeg skal få rier! Håper å få svar/råd/erfaringer fra noen av dere...
Siljevanilje:) Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 Det er noe forskjellig fra person til person. Hos meg har det vert hovedsakelig i ryggen jkeg kjenner det -litt som om ryggen skal rives i filler. Magen blir STEINHARD og løfter seg på en måte. Hoftene og lårene blir også vonde. Sånne rier hadde altså jeg, hos andre sitter smertene mer i magen.
Scarlette Skrevet 31. oktober 2010 #3 Skrevet 31. oktober 2010 ryggen her for det meste. Men hele underlivet har smerte.. Så det er mer en stikking. Mer et trykk..
Sunshine med småtroll:) Skrevet 31. oktober 2010 #4 Skrevet 31. oktober 2010 tja..det kjennes ut som mensensmerter..også stakk det litt så vidt jeg husker med storebror. Etterhvert så fikk jeg veldig vondt i korsryggen også. Men du merker når det er rier.Det blir vondere og vondere..vanskelig å forklare egentlig,men jeg visste da hva det var og at det ikke var "tull"
Siljevanilje:) Skrevet 31. oktober 2010 #5 Skrevet 31. oktober 2010 Nei, samme her. Når det virkelig var rier, så var det ingen tvil whatsoever:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå