Nikkamoren Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg ble så forbanna på sambo, fordi han drev og maste om at "hvis vi skal ut å gå på tur så må vi gå nå", mens jeg strevet med å få nurket til å spise. Har et slit med å få henne til å spise alltid. Nå sier han at jeg ikke kan gi barnet melken som jeg har pumpet ut mens jeg har var sint. Tror dere det kan ha noen innvirkning på melken når jeg er forbanna og sint?
2010 Mammaen Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 Nei, det har vel ikke noe å si. Tror nok det er samboeren din som har tullet litt med deg der. Det eneste er at adrenalin kan hemme utdrivningsrefleksen, men da skal man være temmelig fly forbanna ;-)
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 31. oktober 2010 #3 Skrevet 31. oktober 2010 Hihi! Ja, jeg har ammet når jeg både var sint og lei, det går helt fint, melken er ikke SÅ magisk at den tar med seg fölelsene våre kan du hilse ham og si. MEN, at han står og maser og stresser deg, kan derimot (ofte i fölge HS) hemme utdrivningsrefleksen, kanskje ikke helt, men slik at babyen må streve mer for å få i seg nok melk, og da tar det bare lengre tid ;-) han må rett og slett bare forsone seg med at alt tar lengre tid nå som dere har en så liten en, ammingen må prioriteres! Og det er ikke noe vi mödre sier for å få "slappe av" eller "kose oss", det er faktisk bare slik det er,og det er ikke vi som har bestemt det heller, end of discussion.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå