Fizzymed2små Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Hadde mye vonde kynnere i natt, nesten så jeg begynte å lure på om det var noe på gang. Stod på et par timer, med vondt i korsryggen og regelmessige vonde kynnere. Så gav det seg og jeg sovnet. I dag har lillegutt i magen vært helt turbo, velter seg rundt så det gjør vondt!! MYE nedpress og murringer. Er 37+4 i dag. Kan det være at fødselen nærmer seg, eller kan det fortsette sånn som dette de neste ukene?
Ziz Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg skulle veldig gjerne si til deg at dette er starten på slutten...-hvilket det selvsagt kan være, men jeg har selv gått slik i snart 4 uker nå, og er 39+4 nå
Miessi Skrevet 31. oktober 2010 #4 Skrevet 31. oktober 2010 Har også hatt sånne dager i noen uker nå, er 39+6. Men det kan jo selvfølgelig være starten på noe, er jo egentlig umulig å si.
Ziz Skrevet 31. oktober 2010 #5 Skrevet 31. oktober 2010 Aurora: Jeg kjenner på utålmodigheten din!! Virkelig! Skulle ønske jeg kunne sagt at det satte igang i natt (selv om jeg hadde vært sabla misunnelig ;P )
Siljevanilje:) Skrevet 31. oktober 2010 #6 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg tenker at det kan være at det gjør vondt når han spreller fordi du på en måte har litt "gangsperr" i livmoren etter elle kynnerene.
Med_håp_i_magen Skrevet 31. oktober 2010 #7 Skrevet 31. oktober 2010 Det du beskriver likner veldig på det jag hadde i et par døgn rett rundt 37 fullgåtte. En del vonde tak i ryggen og masse kynnere en ettermiddag, ble nesten redd for at noe skulle starte. Deretter var to døgn med enormt mye bevegelse der nede før ting roa seg. Da hadde magen sunket, og da jeg var hos jordmor en drøy uke senere fikk jeg bekrefta at ungen har gravd hodet godt ned i bekkenet og ligger klar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå