Gå til innhold

Hvor lenge etter positiv test....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet meg i går lørdag på dagen og hadde negativ EL -test. Tester meg i dag søndag til nesten samme tidspunkt. Hadde positiv test da!

Hvor lang tid fra positiv EL test har til egget virkelig slippes? Kan vi klare det ved å kose oss i kveld og i morgen?

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med i kveld og i morgen skal det kunne klaffe bra ja. Egget slippes ca 12-36 timer etter positiv test, og lever ca 24 timer. Sædcellene lever jo også en viss tid.

Skrevet

Takk for svar... Vi hopper i høyet og håper det beste...Første pp på pergo. EL på dag 10

Skrevet

Husk at det er lurt å ha litt sex i forkant av EL slik at soldatene ligger klar når egget slippes... ;))

Skrevet

Hadde sex i forkant, men det ble nok deverre 3 dager i forkant. Men fikk lagt inn noen aksjer i går og blir nok i dag også for sikkerhetsskyld.

Men en ting, sliter med at alle "godsakene" bare renner ut igjen etter at vi er ferdige. Han er i meg en liten stund, i tillegg til at jeg ligger ca 20 minutter med pute under stumpen etterpå.

Likevel synes jeg det renner som bare det! Tenker at det ikke kommer noe dit det skal, og det er jo ikke gøy å tenke på. Flere som har det slik? Hva mer/ annet kan gjøres?

Sorry detaljene dere, men vi tåler vel det her inne.....

Skrevet

Jeg sliter litt me det samme . Men folk her inne har betrygget meg med at noen kommer frem forde om . Men prøv å ligg 20 min før det renner ut så øker du nok sjansen litt.. Jeg må alltid på do rett etterpå og da renner hvertfall alt ut

Skrevet

Å så fint at du kan betrygge meg også da...Vi får ligge med beina i været så lenge vi kan! He he

Man går jo rundt og tenker på så mye rart,,,,,:-)

Skrevet

Håper det kan klaffe denne gangen da....

Flere som går på pergo denne pp?

EL kom på dag 10 den, er litt raskt. Pleier å ha på dag 14-15. Er det noe feil i det, å ha tidlig EL?

Skrevet

føler og at alt bare renner ut igjen. men veninna mi ble gravid uten at typen kom inni henne og de hadde heller ikke sex rundt eggløsning så alt er mulig. :) soldatene kommer frem uansett når det er meningen ;) vi får bare ta tiden til hjelp og ligger vi med bena hevet etter sex så har vi gjort det vi kan for å hjelpe de på vei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...