Gå til innhold

tis til dere som IKKE liker Bitter Lemon!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå satt i gang med kjærringrådene, og må bare si at biitter lemon er jammen meg bittter!! *Blæh* smaker ekkelt selv om man holder seg for nesa når man drikker den. Jeg funderte over hva som kunne hjelpe for å "dempe" den beiske smaken fra brusen, og helte så oppi litt husholdningsaft i glaset, før jeg tok brusen oppi.. Høres ikke godt ut altså, MEN det var myyyyye bedre :):) Så nå drikker jeg som bare det. hihi

Hell oppi såpass med saft at den hadde blitt litt "sterk", deretter fyller du glasset opp med brus.. (ikke bland vann oppi safta, hihi).

Dette er noe jeg syns funka, så nå heller jeg nedpå med kinin =)=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare en gravid fødeklar kvinne som kan finne på noe slikt...

Hahahaha.... :))

Det høres gruuuusomt ut :P

Skrevet

Hei, hva med å lage en smoothie av ananas og bitter lemon, også kan man jo tilsette saft for at den blir litt søt. ;)

Skrevet

Hvorfor utsette dere for dette i det store og hele??

Dere er klar over at ingenting i hele verden funker før du er moden for fødsel ??

Når fosteret er klart til å fødes utskiller det et hormon, og først da, og BARE da, blir det fødsel !!

Starter fødselen din etter et kjerringråd, så har du bare tilfeldigvis prøvd rådet akkurat i det du var moden allikevel.. ;))

Så smør dere heller med tålmodighet, og nyt siste tiden i "ensomhet". Det vil tjene dere mye mer ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...