cadence Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Da kommer jeg inn her, fikk min lille prinsesse på den dagen jeg hadde bestemt meg for, 24/10 Måtte få hjelp av tang, og endte opp med rift grad 3 (ikke så happy for de stingene altså...) Kom hjem onsdagkveld, da var jeg sykt lei sykehuset. Merker at det er mindre tid til pc nå kontra når jeg var gravid gitt, men det var jo ikke en overraskelse. Ammer og ammer, men har måttet anskaffe med ei pumpe siden vesla sovner så fort ved puppen og ikke åpner munnen sin nok til at det skal gå smertefritt for seg heller. Ære være Purelan! Men hun er så knusbedårende at det er glemt straks rapen er kommet opp og ut;) Så nå har jeg ei prinsesse født 24/5, og ei den 24/10- med 10 år og 5 mnd mellomrom:) Det var noen ord fra meg:)
Junigutt 2010 <3 Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 Gratulere så masse! Kjipt med stingene og såre brystvorter er aldri noe særlig, men det er verdt det hehe! Kos dere masse S
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 31. oktober 2010 #3 Skrevet 31. oktober 2010 Gratulerer så masse med prinsessa di, Cadence:=) Så godt å lese at alt gikk bra. Husker deg fra 3.Trimister vettu. Jeg fødte jo dattera mi den 2 oktober, 3 uker før termin. (Hadde termin den 27 oktober). Godt å ha dette forumet også. Få råd og erfaringer fra andre. Ønsker deg alt godt med begge jentene dine:=) Nå har jeg også 2 jenter. Ei på 4 uker og ei på 9 år.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 31. oktober 2010 #4 Skrevet 31. oktober 2010 Hei dere! Velkommen hit, godt å höre at alt gikk bra! :-) Hvis noen forresten kunne informert meg om hva rift grad 3 vil si, hadde det värt fint ;-) Har ikke peil på de andre gradene heller for så vidt..ble klippet og de sa ingenting om rifter, så jeg tror ikke jeg revnet ellers...Kjente ikke noe i alle fall, gjorde dere?
Gjest JuniGull2010 Skrevet 31. oktober 2010 #5 Skrevet 31. oktober 2010 cadense: Gratulerer så mye! :-) Ja, merket at det var midre tid til pc`n etter fødselen ja... Men her står gjerne pc`n på hele dagen, så jeg titter gjerne innom når lillegutt sover! :-) UndrendeUllteppe: Du kan lese om riftene her: http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen/article573290.ece Jeg fikk en mellomting av grad 1 og 2. Jeg merket ingenting.
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 31. oktober 2010 #6 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg hører ikke til her, men har førstehåndskjennskap til rifter. Et klipp tilsvarer grad 2 i den linken. Jeg fikk grad 3c. Gratulerer med baby, min er allerede 18 mnd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå