minnimus83 Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 hei hvor mye klær tar dere med dere i bagen?
Ziz Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg har med noen truser ekstra...-i tilfelle gjennomblødninger o.l. Jeg har med meg en "kosedress"(bukse og jakke), et par singletter. En ammetopp. En tights og en tunika, samt to ammebh'er og innlegg. Innesko og varme sokker anbefales også Varme sokker fordi det ikke er så uvanlig å fryse på bena under en fødsel.
jlille Skrevet 31. oktober 2010 #3 Skrevet 31. oktober 2010 Husk også tjukke sokker til den lille, de kan visst bli litt kalde på beina
minnimus83 Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2010 vi bor så nært sykehuset at vissdet er noe vi mangler så kan han bare gå hjem å hente
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 31. oktober 2010 #5 Skrevet 31. oktober 2010 Har kun med to joggebukser, to tynne gensere, to bher, fire par sokker og 4 truser, ullsokker og morgenkåpe. + slippers. For jeg har ikke tenkt å være der mer enn nødvendig...men likevel greit å ha med et ekstra skift tilfelle man blør gjennom ellerno.
Puppemamma Skrevet 31. oktober 2010 #6 Skrevet 31. oktober 2010 jeg har også tenkt å pakke bagen min en av de første dagene, så dytter litt på denne her
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 31. oktober 2010 #7 Skrevet 31. oktober 2010 jeg har med kosedress, joggebukse,pysjbukse, 3 truser, 3 par sokker, 3 topper. det er vel det : tskjorter og jobbebukse å sånn til mannen også da. er et godt stykke hjem fra sykehuset, så noen bodyer og strømpebukse til den lille, hadde bare sånne jakker til de små sist.
Ziz Skrevet 31. oktober 2010 #8 Skrevet 31. oktober 2010 Nevnte bare mine egne klær jeg *klaske panne* Til frøkna har jeg pakket et par bodyer, for jeg liker ikke de slitte sykehus bodyene med logo på, samt et hentesett. Har og pakket lue, votter og dress til henne, da man aldri vet. I dag er det ganske mildt, men i går var det kuldegrader. Og et helseteppe. Har og pakket ned ammeinnlegg til meg selv. Engangs og i ull.
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 31. oktober 2010 #9 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg har kun med hentesett til babyen. Kommer til å bruke både sykehusklær til baby, nettingtruser, bleier og bind derfra og alt annet som de har der. Syns det er litt tøysete at så mange absolutt skal ha med seg kun egne ting som man får der. Klær er jo greit nok...men bind og bleier feks skjønner jeg ikke poenget med.
Ziz Skrevet 31. oktober 2010 #10 Skrevet 31. oktober 2010 Hestestudina: Jeg tar heller ikke med meg bind o.l. Dette får jeg på føden, men det er faktisk ikke alle sykehus som ar dette tilgjengelig i barsel, så får noen forstår jeg at dette er en nødvendighet.
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 31. oktober 2010 #11 Skrevet 31. oktober 2010 Janei, da er det klar man må ha med
mamma til lillingen Skrevet 31. oktober 2010 #12 Skrevet 31. oktober 2010 Kjenner at den berømte bagen er noe jeg kommer til å grue meg til å pakke! Har enda en mnd til termin, men må vel gjøre den klar snart, bare i tilfelle. Har en tendens til å overpakke uansett hvor jeg skal, kommer til å se ut som at jeg har planer om å flytte inn på sykehuset!
Gulljentene Skrevet 31. oktober 2010 #13 Skrevet 31. oktober 2010 Signerer "høygravid venter på lillingen" ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå