Gå til innhold

nå er det min tur til å spørre om litt navnehjelp :-)

Anbefalte innlegg

vi venter vårt felles 2. barn, og mannen min har en jente fra før.

bonusdattera mi heter Anny Olianna

vår felles datter heter Nora Eline

og nå venter vi jente nr 3. hun skal hete Hedda som første navn (etter bestemor) men siden alle har et mellomnavn ønsker vi at hun og skal få det. er det noen som har forslag som kan passe inn her?

vi har tenkt litt på Hedda Sofie, Hedda Emilie, Hedda Maria, Hedda Olea, Hedda Susann (susann fordi jeg alltid har sagt at jeg vil ha en jente som heter susann, hehe... men ikke såå viktig lenger nå da...)

tar gjerne i mot andre forslag :-)

Fortsetter under...

før jeg i det hele tatt leste hvilke navn dere hadde tenkt på så fikk jeg inn Hedda Amalie. og Hedda Emilie er jo ikke langt unna!! :)

begge disse to synes jeg er nydelige kombinasjoner! :)

lykke til videre!

Annonse

åh det har jeg ikke tenkt på i det hele tatt :-) men hedda Louise klang veldig fint :-) siden hedda og nora er så vanlig for tiden så e det jo kjekt med et mer sjeldent mellomnavn :-)

Jeg likte også Hedda Louise veldig godt! Alternativt Hedda Olea, hvis dere ikke synes det blir for likt storesøsters mellomnavn.

Jeg ville i alle fall unngått Emilie og Sofie til mellomnavn, spesielt Emilie er VELDIG standard mellomnavn, som "alle" har, i mine øyne... Ikke noe galt med navnene, altså, det er fine navn, men det blir litt intetsigende. Og det sier jeg, selv om jeg har en sønn med et 10-på-topp-navn. ;)

Annonse

Jeg ville nok valgt Hedda Susann , nettopp fordi det ikke er så vanlig som sofie og emilie. Men det som slo meg, var faktisk Hedda Alice. :) Det er ikke så lett med navn altså, sliter skikkelig her vi. Men vi vet ikke hva det blir ennå heller da....

tusen takk for alle forslag. likte Alice og jeg da :-) men som mange sier så hadde det vært litt tøft med et navn som ikke er så vanlig til mellomnavn. jeg ble nesten litt skuffa da jeg så at Hedda lå på topp ti siden vi velger det først og fremst pga oppkalling. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...