Gjest Skrevet 8. november 2010 #26 Skrevet 8. november 2010 Mandag 15. nov ------------------ Skal jeg? 2pp Sommerfugl i magen ? (2pp) Billie Jean (3pp) Tirsdag 16. nov ------------------- Snart3BarnsMamma? vilhababyasap12pp Chessy-Mae lille frø, nr 2. 2pp Onsdag 17. nov ------------------- Lille Klompen pp 2 Blacktower Conradia Karamella+1?<3 3.pp (6.pp i år) Torsdag 18. nov ------------------- ==Håper på en liten== Lykkeliten1. Hadde EL 31. oktober, tror IKM er i dag. Prøver Pergo denne pp og har store forventninger! Håper! Blomster&Bier 2 pp --> Ventet lenge på EL, derfor står jeg på lista til uke 45 gjengen i tillegg. EL på dag 27 Fredag 19. nov ------------------- Oktoberbaby09-1pp Lørdag 20. nov -------------------- katrineev snuppo solskinnshåp rosa ku med to rosa kalver 2pp lillenusk_1 pp Søndag 21. nov -------------------- Noah+babyønske 1pp Prøveren:-) Barnnummerto 12pp GRAVID <3 <3 ----------------------
lykkeliten1 Skrevet 12. november 2010 #27 Skrevet 12. november 2010 Mandag 15. nov ------------------ Skal jeg? 2pp Sommerfugl i magen ? (2pp) Billie Jean (3pp) Tirsdag 16. nov ------------------- Snart3BarnsMamma? vilhababyasap12pp Chessy-Mae lille frø, nr 2. 2pp Onsdag 17. nov ------------------- Lille Klompen pp 2 Blacktower Conradia Karamella+1?<3 3.pp (6.pp i år) Torsdag 18. nov ------------------- ==Håper på en liten== Lykkeliten1. Hadde EL 31. oktober, tror IKM er i dag. Prøver Pergo denne pp og har store forventninger! Håper! Blomster&Bier 2 pp --> Ventet lenge på EL, derfor står jeg på lista til uke 45 gjengen i tillegg. EL på dag 27 Fredag 19. nov ------------------- Oktoberbaby09-1pp Lørdag 20. nov -------------------- katrineev snuppo solskinnshåp rosa ku med to rosa kalver 2pp lillenusk_1 pp Søndag 21. nov -------------------- Noah+babyønske 1pp Prøveren:-) Barnnummerto 12pp GRAVID <3 <3 IKKE GRAVID Lykkeliten1, må nok skrive meg på denne lista altfor tidlig. TR kom i dag. Sukk,,,,,
tassen 2010 mini juli 2011 Skrevet 14. november 2010 #28 Skrevet 14. november 2010 Mandag 15. nov ------------------ Skal jeg? 2pp Sommerfugl i magen ? (2pp) Billie Jean (3pp) Tirsdag 16. nov ------------------- Snart3BarnsMamma? vilhababyasap12pp Chessy-Mae lille frø, nr 2. 2pp Onsdag 17. nov ------------------- Lille Klompen pp 2 Blacktower Conradia Karamella+1?<3 3.pp (6.pp i år) Torsdag 18. nov ------------------- Kristin:) ==Håper på en liten== Lykkeliten1. Hadde EL 31. oktober, tror IKM er i dag. Prøver Pergo denne pp og har store forventninger! Håper! Blomster&Bier 2 pp --> Ventet lenge på EL, derfor står jeg på lista til uke 45 gjengen i tillegg. EL på dag 27 Fredag 19. nov ------------------- Oktoberbaby09-1pp Lørdag 20. nov -------------------- katrineev snuppo solskinnshåp rosa ku med to rosa kalver 2pp lillenusk_1 pp Søndag 21. nov -------------------- Noah+babyønske 1pp Prøveren:-) Barnnummerto 12pp GRAVID <3 <3 IKKE GRAVID Lykkeliten1, må nok skrive meg på denne lista altfor tidlig. TR kom i dag. Sukk,,,,,
pia-mor77 Skrevet 14. november 2010 #29 Skrevet 14. november 2010 Mandag 15. nov ------------------ Skal jeg? 2pp Sommerfugl i magen ? (2pp) Billie Jean (3pp) 2011(2pp) Tirsdag 16. nov ------------------- Snart3BarnsMamma? vilhababyasap12pp Chessy-Mae lille frø, nr 2. 2pp Onsdag 17. nov ------------------- Lille Klompen pp 2 Blacktower Conradia Karamella+1?<3 3.pp (6.pp i år) Torsdag 18. nov ------------------- Kristin:) ==Håper på en liten== Lykkeliten1. Hadde EL 31. oktober, tror IKM er i dag. Prøver Pergo denne pp og har store forventninger! Håper! Blomster&Bier 2 pp --> Ventet lenge på EL, derfor står jeg på lista til uke 45 gjengen i tillegg. EL på dag 27 Fredag 19. nov ------------------- Oktoberbaby09-1pp Lørdag 20. nov -------------------- katrineev snuppo solskinnshåp rosa ku med to rosa kalver 2pp lillenusk_1 pp Søndag 21. nov -------------------- Noah+babyønske 1pp Prøveren:-) Barnnummerto 12pp GRAVID <3 <3 IKKE GRAVID Lykkeliten1, må nok skrive meg på denne lista altfor tidlig. TR kom i dag. Sukk,,,,,
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 14. november 2010 #30 Skrevet 14. november 2010 Mandag 15. nov ------------------ Skal jeg? 2pp Sommerfugl i magen ? (2pp) Billie Jean (3pp) 2011(2pp) Tirsdag 16. nov ------------------- Snart3BarnsMamma? vilhababyasap12pp Chessy-Mae lille frø, nr 2. 2pp Onsdag 17. nov ------------------- Lille Klompen pp 2 Blacktower Conradia Karamella+1?<3 3.pp (6.pp i år) Torsdag 18. nov ------------------- Kristin:) ==Håper på en liten== Lykkeliten1. Hadde EL 31. oktober, tror IKM er i dag. Prøver Pergo denne pp og har store forventninger! Håper! Blomster&Bier 2 pp --> Ventet lenge på EL, derfor står jeg på lista til uke 45 gjengen i tillegg. EL på dag 27 Fredag 19. nov ------------------- Oktoberbaby09-1pp To små ♂♂- litt usikker på nøyaktig IKM Lørdag 20. nov -------------------- katrineev snuppo solskinnshåp rosa ku med to rosa kalver 2pp lillenusk_1 pp Søndag 21. nov -------------------- Noah+babyønske 1pp Prøveren:-) Barnnummerto 12pp GRAVID <3 <3 To små ♂♂ (testet i dag på dag 11 dpo) IKKE GRAVID Lykkeliten1, må nok skrive meg på denne lista altfor tidlig. TR kom i dag. Sukk,,,,,
Ultra Skrevet 15. november 2010 #31 Skrevet 15. november 2010 Mandag 15. nov ------------------ Skal jeg? 2pp Sommerfugl i magen ? (2pp) Billie Jean (3pp) 2011(2pp) Tirsdag 16. nov ------------------- Snart3BarnsMamma? vilhababyasap12pp Chessy-Mae lille frø, nr 2. 2pp Onsdag 17. nov ------------------- Lille Klompen pp 2 Blacktower Conradia Karamella+1?<3 3.pp (6.pp i år) Torsdag 18. nov ------------------- Kristin:) ==Håper på en liten== Lykkeliten1. Hadde EL 31. oktober, tror IKM er i dag. Prøver Pergo denne pp og har store forventninger! Håper! Blomster&Bier 2 pp --> Ventet lenge på EL, derfor står jeg på lista til uke 45 gjengen i tillegg. EL på dag 27 Fredag 19. nov ------------------- Oktoberbaby09-1pp To små ♂♂- litt usikker på nøyaktig IKM Lørdag 20. nov -------------------- katrineev snuppo solskinnshåp rosa ku med to rosa kalver 2pp lillenusk_1 pp Ultra 2pp Søndag 21. nov -------------------- Noah+babyønske 1pp Prøveren:-) Barnnummerto 12pp GRAVID <3 <3 To små ♂♂ (testet i dag på dag 11 dpo) IKKE GRAVID Lykkeliten1, må nok skrive meg på denne lista altfor tidlig. TR kom i dag. Sukk,,,,,
pia-mor77 Skrevet 15. november 2010 #32 Skrevet 15. november 2010 Mandag 15. nov ------------------ Skal jeg? 2pp Sommerfugl i magen ? (2pp) Billie Jean (3pp) 2011(2pp) Tirsdag 16. nov ------------------- Snart3BarnsMamma? vilhababyasap12pp Chessy-Mae lille frø, nr 2. 2pp Onsdag 17. nov ------------------- Lille Klompen pp 2 Blacktower Conradia Karamella+1?<3 3.pp (6.pp i år) Torsdag 18. nov ------------------- Kristin:) ==Håper på en liten== Lykkeliten1. Hadde EL 31. oktober, tror IKM er i dag. Prøver Pergo denne pp og har store forventninger! Håper! Blomster&Bier 2 pp --> Ventet lenge på EL, derfor står jeg på lista til uke 45 gjengen i tillegg. EL på dag 27 Fredag 19. nov ------------------- Oktoberbaby09-1pp To små ♂♂- litt usikker på nøyaktig IKM Lørdag 20. nov -------------------- katrineev snuppo solskinnshåp rosa ku med to rosa kalver 2pp lillenusk_1 pp Ultra 2pp Søndag 21. nov -------------------- Noah+babyønske 1pp Prøveren:-) Barnnummerto 12pp GRAVID <3 <3 To små ♂♂ (testet i dag på dag 11 dpo) IKKE GRAVID Lykkeliten1, må nok skrive meg på denne lista altfor tidlig. TR kom i dag. Sukk,,,,, 2011 fikk TR i dag. Bedre lykke neste måned..
LilleKlompen Skrevet 15. november 2010 #33 Skrevet 15. november 2010 Mandag 15. nov ------------------ Skal jeg? 2pp Sommerfugl i magen ? (2pp) Billie Jean (3pp) 2011(2pp) Tirsdag 16. nov ------------------- Snart3BarnsMamma? vilhababyasap12pp Chessy-Mae lille frø, nr 2. 2pp Onsdag 17. nov ------------------- Lille Klompen pp 2 Blacktower Conradia Karamella+1?<3 3.pp (6.pp i år) Torsdag 18. nov ------------------- Kristin:) ==Håper på en liten== Lykkeliten1. Hadde EL 31. oktober, tror IKM er i dag. Prøver Pergo denne pp og har store forventninger! Håper! Blomster&Bier 2 pp --> Ventet lenge på EL, derfor står jeg på lista til uke 45 gjengen i tillegg. EL på dag 27 Fredag 19. nov ------------------- Oktoberbaby09-1pp To små ♂♂- litt usikker på nøyaktig IKM Lørdag 20. nov -------------------- katrineev snuppo solskinnshåp rosa ku med to rosa kalver 2pp lillenusk_1 pp Ultra 2pp Søndag 21. nov -------------------- Noah+babyønske 1pp Prøveren:-) Barnnummerto 12pp GRAVID <3 <3 To små ♂♂ (testet i dag på dag 11 dpo) IKKE GRAVID Lykkeliten1, må nok skrive meg på denne lista altfor tidlig. TR kom i dag. Sukk,,,,, 2011 fikk TR i dag. Bedre lykke neste måned.. Lille Klompen, TR kom på dag 26... Etter å ha spottet for første gang i mitt liv :s Er dette et dårlig tegn for fremtidig graviditet?
playground princess Skrevet 17. november 2010 #34 Skrevet 17. november 2010 Mandag 15. nov ------------------ Skal jeg? 2pp Sommerfugl i magen ? (2pp) Billie Jean (3pp) 2011(2pp) Tirsdag 16. nov ------------------- Snart3BarnsMamma? vilhababyasap12pp Chessy-Mae lille frø, nr 2. 2pp Onsdag 17. nov ------------------- Lille Klompen pp 2 Blacktower Conradia Karamella+1?<3 3.pp (6.pp i år) Torsdag 18. nov ------------------- Kristin:) ==Håper på en liten== Lykkeliten1. Hadde EL 31. oktober, tror IKM er i dag. Prøver Pergo denne pp og har store forventninger! Håper! Blomster&Bier 2 pp --> Ventet lenge på EL, derfor står jeg på lista til uke 45 gjengen i tillegg. EL på dag 27 Fredag 19. nov ------------------- Oktoberbaby09-1pp To små ♂♂- litt usikker på nøyaktig IKM Lørdag 20. nov -------------------- katrineev snuppo solskinnshåp rosa ku med to rosa kalver 2pp lillenusk_1 pp Ultra 2pp Søndag 21. nov -------------------- Noah+babyønske 1pp Prøveren:-) Barnnummerto 12pp Playground Princess GRAVID <3 <3 To små ♂♂ (testet i dag på dag 11 dpo) IKKE GRAVID Lykkeliten1, må nok skrive meg på denne lista altfor tidlig. TR kom i dag. Sukk,,,,, 2011 fikk TR i dag. Bedre lykke neste måned.. Lille Klompen, TR kom på dag 26... Etter å ha spottet for første gang i mitt liv :s Er dette et dårlig tegn for fremtidig graviditet?
=Septbaby=Maispire<3 Skrevet 17. november 2010 #35 Skrevet 17. november 2010 Mandag 15. nov ------------------ Skal jeg? 2pp Sommerfugl i magen ? (2pp) Billie Jean (3pp) 2011(2pp) Tirsdag 16. nov ------------------- Snart3BarnsMamma? vilhababyasap12pp Chessy-Mae lille frø, nr 2. 2pp Onsdag 17. nov ------------------- Lille Klompen pp 2 Blacktower Conradia Karamella+1?<3 3.pp (6.pp i år) Torsdag 18. nov ------------------- Kristin:) ==Håper på en liten== Lykkeliten1. Hadde EL 31. oktober, tror IKM er i dag. Prøver Pergo denne pp og har store forventninger! Håper! Blomster&Bier 2 pp --> Ventet lenge på EL, derfor står jeg på lista til uke 45 gjengen i tillegg. EL på dag 27 Fredag 19. nov ------------------- Oktoberbaby09-1pp To små ♂♂- litt usikker på nøyaktig IKM Lørdag 20. nov -------------------- katrineev snuppo solskinnshåp rosa ku med to rosa kalver 2pp lillenusk_1 pp Ultra 2pp Søndag 21. nov -------------------- Noah+babyønske 1pp Prøveren:-) Barnnummerto 12pp Playground Princess GRAVID <3 <3 To små ♂♂ (testet i dag på dag 11 dpo) IKKE GRAVID Lykkeliten1, må nok skrive meg på denne lista altfor tidlig. TR kom i dag. Sukk,,,,, 2011 fikk TR i dag. Bedre lykke neste måned.. Lille Klompen, TR kom på dag 26... Etter å ha spottet for første gang i mitt liv :s Er dette et dårlig tegn for fremtidig graviditet? ==Håper på en liten==
Sommerfugl i magen? Skrevet 17. november 2010 #36 Skrevet 17. november 2010 Mandag 15. nov ------------------ Skal jeg? 2pp Sommerfugl i magen ? (2pp) Billie Jean (3pp) 2011(2pp) Tirsdag 16. nov ------------------- Snart3BarnsMamma? vilhababyasap12pp Chessy-Mae lille frø, nr 2. 2pp Onsdag 17. nov ------------------- Lille Klompen pp 2 Blacktower Conradia Karamella+1?<3 3.pp (6.pp i år) Torsdag 18. nov ------------------- Kristin:) ==Håper på en liten== Lykkeliten1. Hadde EL 31. oktober, tror IKM er i dag. Prøver Pergo denne pp og har store forventninger! Håper! Blomster&Bier 2 pp --> Ventet lenge på EL, derfor står jeg på lista til uke 45 gjengen i tillegg. EL på dag 27 Fredag 19. nov ------------------- Oktoberbaby09-1pp To små ♂♂- litt usikker på nøyaktig IKM Lørdag 20. nov -------------------- katrineev snuppo solskinnshåp rosa ku med to rosa kalver 2pp lillenusk_1 pp Ultra 2pp Søndag 21. nov -------------------- Noah+babyønske 1pp Prøveren:-) Barnnummerto 12pp Playground Princess GRAVID <3 <3 To små ♂♂ (testet i dag på dag 11 dpo) IKKE GRAVID Lykkeliten1, må nok skrive meg på denne lista altfor tidlig. TR kom i dag. Sukk,,,,, 2011 fikk TR i dag. Bedre lykke neste måned.. Lille Klompen, TR kom på dag 26... Etter å ha spottet for første gang i mitt liv :s Er dette et dårlig tegn for fremtidig graviditet? ==Håper på en liten== == Håper på en liten== 3pp - Sommerfugl i magen ?
SmalaSussie Skrevet 17. november 2010 #37 Skrevet 17. november 2010 Mandag 15. nov ------------------ Tirsdag 16. nov ------------------- Onsdag 17. nov ------------------- Gravid:) Torsdag 18. nov ------------------- Fredag 19. nov ------------------- Lørdag 20. nov -------------------- Søndag 21. nov -------------------- -----------------------
lille frø, mor til to Skrevet 17. november 2010 #38 Skrevet 17. november 2010 Mandag 15. nov ------------------ Skal jeg? 2pp Sommerfugl i magen ? (2pp) Billie Jean (3pp) 2011(2pp) Tirsdag 16. nov ------------------- Snart3BarnsMamma? vilhababyasap12pp Chessy-Mae lille frø, nr 2. 2pp Onsdag 17. nov ------------------- Lille Klompen pp 2 Blacktower Conradia Karamella+1?<3 3.pp (6.pp i år) Torsdag 18. nov ------------------- Kristin:) ==Håper på en liten== Lykkeliten1. Hadde EL 31. oktober, tror IKM er i dag. Prøver Pergo denne pp og har store forventninger! Håper! Blomster&Bier 2 pp --> Ventet lenge på EL, derfor står jeg på lista til uke 45 gjengen i tillegg. EL på dag 27 Fredag 19. nov ------------------- Oktoberbaby09-1pp To små ♂♂- litt usikker på nøyaktig IKM Lørdag 20. nov -------------------- katrineev snuppo solskinnshåp rosa ku med to rosa kalver 2pp lillenusk_1 pp Ultra 2pp Søndag 21. nov -------------------- Noah+babyønske 1pp Prøveren:-) Barnnummerto 12pp Playground Princess GRAVID <3 <3 To små ♂♂ (testet i dag på dag 11 dpo) IKKE GRAVID Lykkeliten1, må nok skrive meg på denne lista altfor tidlig. TR kom i dag. Sukk,,,,, 2011 fikk TR i dag. Bedre lykke neste måned.. Lille Klompen, TR kom på dag 26... Etter å ha spottet for første gang i mitt liv :s Er dette et dårlig tegn for fremtidig graviditet? ==Håper på en liten== == Håper på en liten== 3pp - Sommerfugl i magen ? Lille frø, nr 2? 2pp. Ikke denne gangen heller.
Blomster&bier Skrevet 17. november 2010 #39 Skrevet 17. november 2010 Mandag 15. nov ------------------ Skal jeg? 2pp Sommerfugl i magen ? (2pp) Billie Jean (3pp) 2011(2pp) Tirsdag 16. nov ------------------- Snart3BarnsMamma? vilhababyasap12pp Chessy-Mae lille frø, nr 2. 2pp Onsdag 17. nov ------------------- Lille Klompen pp 2 Blacktower Conradia Karamella+1?<3 3.pp (6.pp i år) Torsdag 18. nov ------------------- Kristin:) ==Håper på en liten== Lykkeliten1. Hadde EL 31. oktober, tror IKM er i dag. Prøver Pergo denne pp og har store forventninger! Håper! Blomster&Bier 2 pp --> Ventet lenge på EL, derfor står jeg på lista til uke 45 gjengen i tillegg. EL på dag 27 Fredag 19. nov ------------------- Oktoberbaby09-1pp To små ♂♂- litt usikker på nøyaktig IKM Lørdag 20. nov -------------------- katrineev snuppo solskinnshåp rosa ku med to rosa kalver 2pp lillenusk_1 pp Ultra 2pp Søndag 21. nov -------------------- Noah+babyønske 1pp Prøveren:-) Barnnummerto 12pp Playground Princess GRAVID <3 <3 To små ♂♂ (testet i dag på dag 11 dpo) IKKE GRAVID Lykkeliten1, må nok skrive meg på denne lista altfor tidlig. TR kom i dag. Sukk,,,,, 2011 fikk TR i dag. Bedre lykke neste måned.. Lille Klompen, TR kom på dag 26... Etter å ha spottet for første gang i mitt liv :s Er dette et dårlig tegn for fremtidig graviditet? ==Håper på en liten== == Håper på en liten== 3pp - Sommerfugl i magen ? Lille frø, nr 2? 2pp. Ikke denne gangen heller. Blomster&Bier- Ikke jeg heller:( Mange det ikke klaffet for denne pp:(
drømmehjerte Skrevet 17. november 2010 #40 Skrevet 17. november 2010 Mandag 15. nov ------------------ Skal jeg? 2pp Sommerfugl i magen ? (2pp) Billie Jean (3pp) 2011(2pp) Tirsdag 16. nov ------------------- Snart3BarnsMamma? vilhababyasap12pp Chessy-Mae lille frø, nr 2. 2pp Onsdag 17. nov ------------------- Lille Klompen pp 2 Blacktower Conradia Karamella+1?<3 3.pp (6.pp i år) Torsdag 18. nov ------------------- Kristin:) ==Håper på en liten== Lykkeliten1. Hadde EL 31. oktober, tror IKM er i dag. Prøver Pergo denne pp og har store forventninger! Håper! Blomster&Bier 2 pp --> Ventet lenge på EL, derfor står jeg på lista til uke 45 gjengen i tillegg. EL på dag 27 Drømmehjerte. Er nesten sikker på at ikm er idag. Fredag 19. nov ------------------- Oktoberbaby09-1pp To små ♂♂- litt usikker på nøyaktig IKM Lørdag 20. nov -------------------- katrineev snuppo solskinnshåp rosa ku med to rosa kalver 2pp lillenusk_1 pp Ultra 2pp Søndag 21. nov -------------------- Noah+babyønske 1pp Prøveren:-) Barnnummerto 12pp Playground Princess GRAVID <3 <3 To små ♂♂ (testet i dag på dag 11 dpo) IKKE GRAVID Lykkeliten1, må nok skrive meg på denne lista altfor tidlig. TR kom i dag. Sukk,,,,, 2011 fikk TR i dag. Bedre lykke neste måned.. Lille Klompen, TR kom på dag 26... Etter å ha spottet for første gang i mitt liv :s Er dette et dårlig tegn for fremtidig graviditet? ==Håper på en liten== == Håper på en liten== 3pp - Sommerfugl i magen ? Lille frø, nr 2? 2pp. Ikke denne gangen heller. Blomster&Bier- Ikke jeg heller:( Mange det ikke klaffet for denne pp:(
katrineev Skrevet 18. november 2010 Forfatter #41 Skrevet 18. november 2010 Mandag 15. nov ------------------ Skal jeg? 2pp Sommerfugl i magen ? (2pp) Billie Jean (3pp) 2011(2pp) Tirsdag 16. nov ------------------- Snart3BarnsMamma? vilhababyasap12pp Chessy-Mae lille frø, nr 2. 2pp Onsdag 17. nov ------------------- Lille Klompen pp 2 Blacktower Conradia Karamella+1?<3 3.pp (6.pp i år) Torsdag 18. nov ------------------- Kristin:) ==Håper på en liten== Lykkeliten1. Hadde EL 31. oktober, tror IKM er i dag. Prøver Pergo denne pp og har store forventninger! Håper! Blomster&Bier 2 pp --> Ventet lenge på EL, derfor står jeg på lista til uke 45 gjengen i tillegg. EL på dag 27 Drømmehjerte. Er nesten sikker på at ikm er idag. Fredag 19. nov ------------------- Oktoberbaby09-1pp To små ♂♂- litt usikker på nøyaktig IKM Lørdag 20. nov -------------------- katrineev snuppo solskinnshåp rosa ku med to rosa kalver 2pp lillenusk_1 pp Ultra 2pp Søndag 21. nov -------------------- Noah+babyønske 1pp Prøveren:-) Barnnummerto 12pp Playground Princess GRAVID <3 <3 To små ♂♂ (testet i dag på dag 11 dpo) katrineev positivt 4 dager før ikm på billigstrimmler og 3 dager før på cb IKKE GRAVID Lykkeliten1, må nok skrive meg på denne lista altfor tidlig. TR kom i dag. Sukk,,,,, 2011 fikk TR i dag. Bedre lykke neste måned.. Lille Klompen, TR kom på dag 26... Etter å ha spottet for første gang i mitt liv :s Er dette et dårlig tegn for fremtidig graviditet? ==Håper på en liten== - Sommerfugl i magen ? Lille frø, nr 2? 2pp. Ikke denne gangen heller. Blomster&Bier- Ikke jeg heller:( Mange det ikke klaffet for denne pp:(
Ida - mamma til 2 søte små Skrevet 18. november 2010 #42 Skrevet 18. november 2010 Mandag 15. nov ------------------ Skal jeg? 2pp Sommerfugl i magen ? (2pp) Billie Jean (3pp) 2011(2pp) Tirsdag 16. nov ------------------- Snart3BarnsMamma? vilhababyasap12pp Chessy-Mae lille frø, nr 2. 2pp Onsdag 17. nov ------------------- Lille Klompen pp 2 Blacktower Conradia Karamella+1?<3 3.pp (6.pp i år) Torsdag 18. nov ------------------- Kristin:) ==Håper på en liten== Lykkeliten1. Hadde EL 31. oktober, tror IKM er i dag. Prøver Pergo denne pp og har store forventninger! Håper! Blomster&Bier 2 pp --> Ventet lenge på EL, derfor står jeg på lista til uke 45 gjengen i tillegg. EL på dag 27 Drømmehjerte. Er nesten sikker på at ikm er idag. Fredag 19. nov ------------------- Oktoberbaby09-1pp To små ♂♂- litt usikker på nøyaktig IKM Violetta j09 2pp Lørdag 20. nov -------------------- katrineev snuppo solskinnshåp rosa ku med to rosa kalver 2pp lillenusk_1 pp Ultra 2pp Søndag 21. nov -------------------- Noah+babyønske 1pp Prøveren:-) Barnnummerto 12pp Playground Princess GRAVID <3 <3 To små ♂♂ (testet i dag på dag 11 dpo) katrineev positivt 4 dager før ikm på billigstrimmler og 3 dager før på cb Violetta j09 2pp IKKE GRAVID Lykkeliten1, må nok skrive meg på denne lista altfor tidlig. TR kom i dag. Sukk,,,,, 2011 fikk TR i dag. Bedre lykke neste måned.. Lille Klompen, TR kom på dag 26... Etter å ha spottet for første gang i mitt liv :s Er dette et dårlig tegn for fremtidig graviditet? ==Håper på en liten== - Sommerfugl i magen ? Lille frø, nr 2? 2pp. Ikke denne gangen heller. Blomster&Bier- Ikke jeg heller:( Mange det ikke klaffet for denne pp:(
Billie Jean Skrevet 19. november 2010 #43 Skrevet 19. november 2010 Mandag 15. nov ------------------ Skal jeg? 2pp Sommerfugl i magen ? (2pp) Billie Jean (3pp) 2011(2pp) Tirsdag 16. nov ------------------- Snart3BarnsMamma? vilhababyasap12pp Chessy-Mae lille frø, nr 2. 2pp Onsdag 17. nov ------------------- Lille Klompen pp 2 Blacktower Conradia Karamella+1?<3 3.pp (6.pp i år) Torsdag 18. nov ------------------- Kristin:) ==Håper på en liten== Lykkeliten1. Hadde EL 31. oktober, tror IKM er i dag. Prøver Pergo denne pp og har store forventninger! Håper! Blomster&Bier 2 pp --> Ventet lenge på EL, derfor står jeg på lista til uke 45 gjengen i tillegg. EL på dag 27 Drømmehjerte. Er nesten sikker på at ikm er idag. Fredag 19. nov ------------------- Oktoberbaby09-1pp To små ♂♂- litt usikker på nøyaktig IKM Violetta j09 2pp Lørdag 20. nov -------------------- katrineev snuppo solskinnshåp rosa ku med to rosa kalver 2pp lillenusk_1 pp Ultra 2pp Søndag 21. nov -------------------- Noah+babyønske 1pp Prøveren:-) Barnnummerto 12pp Playground Princess GRAVID <3 <3 To små ♂♂ (testet i dag på dag 11 dpo) katrineev positivt 4 dager før ikm på billigstrimmler og 3 dager før på cb Violetta j09 2pp Billie Jean IKKE GRAVID Lykkeliten1, må nok skrive meg på denne lista altfor tidlig. TR kom i dag. Sukk,,,,, 2011 fikk TR i dag. Bedre lykke neste måned.. Lille Klompen, TR kom på dag 26... Etter å ha spottet for første gang i mitt liv :s Er dette et dårlig tegn for fremtidig graviditet? ==Håper på en liten== - Sommerfugl i magen ? Lille frø, nr 2? 2pp. Ikke denne gangen heller. Blomster&Bier- Ikke jeg heller:( Mange det ikke klaffet for denne pp:(
Madam-mim Skrevet 19. november 2010 #44 Skrevet 19. november 2010 Mandag 15. nov ------------------ Skal jeg? 2pp Sommerfugl i magen ? (2pp) Billie Jean (3pp) 2011(2pp) Tirsdag 16. nov ------------------- Snart3BarnsMamma? vilhababyasap12pp Chessy-Mae lille frø, nr 2. 2pp Onsdag 17. nov ------------------- Lille Klompen pp 2 Blacktower Conradia Karamella+1?<3 3.pp (6.pp i år) Torsdag 18. nov ------------------- Kristin:) ==Håper på en liten== Lykkeliten1. Hadde EL 31. oktober, tror IKM er i dag. Prøver Pergo denne pp og har store forventninger! Håper! Blomster&Bier 2 pp --> Ventet lenge på EL, derfor står jeg på lista til uke 45 gjengen i tillegg. EL på dag 27 Drømmehjerte. Er nesten sikker på at ikm er idag. Fredag 19. nov ------------------- Oktoberbaby09-1pp To små ♂♂- litt usikker på nøyaktig IKM Violetta j09 2pp Lørdag 20. nov -------------------- katrineev snuppo solskinnshåp rosa ku med to rosa kalver 2pp lillenusk_1 pp Ultra 2pp Søndag 21. nov -------------------- Noah+babyønske 1pp Prøveren:-) Barnnummerto 12pp Playground Princess GRAVID <3 <3 To små ♂♂ (testet i dag på dag 11 dpo) katrineev positivt 4 dager før ikm på billigstrimmler og 3 dager før på cb Violetta j09 2pp Billie Jean IKKE GRAVID Lykkeliten1, må nok skrive meg på denne lista altfor tidlig. TR kom i dag. Sukk,,,,, 2011 fikk TR i dag. Bedre lykke neste måned.. Lille Klompen, TR kom på dag 26... Etter å ha spottet for første gang i mitt liv :s Er dette et dårlig tegn for fremtidig graviditet? ==Håper på en liten== - Sommerfugl i magen ? Lille frø, nr 2? 2pp. Ikke denne gangen heller. Blomster&Bier- Ikke jeg heller:( Mange det ikke klaffet for denne pp:( Lillenusk_1 pp
playground princess Skrevet 19. november 2010 #45 Skrevet 19. november 2010 Mandag 15. nov ------------------ Skal jeg? 2pp Sommerfugl i magen ? (2pp) Billie Jean (3pp) 2011(2pp) Tirsdag 16. nov ------------------- Snart3BarnsMamma? vilhababyasap12pp Chessy-Mae lille frø, nr 2. 2pp Onsdag 17. nov ------------------- Lille Klompen pp 2 Blacktower Conradia Karamella+1?<3 3.pp (6.pp i år) Torsdag 18. nov ------------------- Kristin:) ==Håper på en liten== Lykkeliten1. Hadde EL 31. oktober, tror IKM er i dag. Prøver Pergo denne pp og har store forventninger! Håper! Blomster&Bier 2 pp --> Ventet lenge på EL, derfor står jeg på lista til uke 45 gjengen i tillegg. EL på dag 27 Drømmehjerte. Er nesten sikker på at ikm er idag. Fredag 19. nov ------------------- Oktoberbaby09-1pp To små ♂♂- litt usikker på nøyaktig IKM Violetta j09 2pp Lørdag 20. nov -------------------- katrineev snuppo solskinnshåp rosa ku med to rosa kalver 2pp lillenusk_1 pp Ultra 2pp Søndag 21. nov -------------------- Noah+babyønske 1pp Prøveren:-) Barnnummerto 12pp Playground Princess GRAVID <3 <3 To små ♂♂ (testet i dag på dag 11 dpo) katrineev positivt 4 dager før ikm på billigstrimmler og 3 dager før på cb Violetta j09 2pp Billie Jean Playground Princess IKKE GRAVID Lykkeliten1, må nok skrive meg på denne lista altfor tidlig. TR kom i dag. Sukk,,,,, 2011 fikk TR i dag. Bedre lykke neste måned.. Lille Klompen, TR kom på dag 26... Etter å ha spottet for første gang i mitt liv :s Er dette et dårlig tegn for fremtidig graviditet? ==Håper på en liten== - Sommerfugl i magen ? Lille frø, nr 2? 2pp. Ikke denne gangen heller. Blomster&Bier- Ikke jeg heller:( Mange det ikke klaffet for denne pp:(
snuppo Skrevet 21. november 2010 #46 Skrevet 21. november 2010 Mandag 15. nov ------------------ Skal jeg? 2pp Sommerfugl i magen ? (2pp) Billie Jean (3pp) 2011(2pp) Tirsdag 16. nov ------------------- Snart3BarnsMamma? vilhababyasap12pp Chessy-Mae lille frø, nr 2. 2pp Onsdag 17. nov ------------------- Lille Klompen pp 2 Blacktower Conradia Karamella+1?<3 3.pp (6.pp i år) Torsdag 18. nov ------------------- Kristin:) ==Håper på en liten== Lykkeliten1. Hadde EL 31. oktober, tror IKM er i dag. Prøver Pergo denne pp og har store forventninger! Håper! Blomster&Bier 2 pp --> Ventet lenge på EL, derfor står jeg på lista til uke 45 gjengen i tillegg. EL på dag 27 Drømmehjerte. Er nesten sikker på at ikm er idag. Fredag 19. nov ------------------- Oktoberbaby09-1pp To små ♂♂- litt usikker på nøyaktig IKM Violetta j09 2pp Lørdag 20. nov -------------------- katrineev snuppo solskinnshåp rosa ku med to rosa kalver 2pp lillenusk_1 pp Ultra 2pp Søndag 21. nov -------------------- Noah+babyønske 1pp Prøveren:-) Barnnummerto 12pp Playground Princess GRAVID <3 <3 To små ♂♂ (testet i dag på dag 11 dpo) katrineev positivt 4 dager før ikm på billigstrimmler og 3 dager før på cb Violetta j09 2pp Billie Jean Playground Princess IKKE GRAVID Lykkeliten1, må nok skrive meg på denne lista altfor tidlig. TR kom i dag. Sukk,,,,, 2011 fikk TR i dag. Bedre lykke neste måned.. Lille Klompen, TR kom på dag 26... Etter å ha spottet for første gang i mitt liv :s Er dette et dårlig tegn for fremtidig graviditet? ==Håper på en liten== - Sommerfugl i magen ? Lille frø, nr 2? 2pp. Ikke denne gangen heller. Blomster&Bier- Ikke jeg heller:( Mange det ikke klaffet for denne pp:( snuppo
Ultra Skrevet 22. november 2010 #47 Skrevet 22. november 2010 Sv: IKM liste uke 46 gjengen NYTT 16:17 21.11.2010 Mandag 15. nov ------------------ Skal jeg? 2pp Sommerfugl i magen ? (2pp) Billie Jean (3pp) 2011(2pp) Tirsdag 16. nov ------------------- Snart3BarnsMamma? vilhababyasap12pp Chessy-Mae lille frø, nr 2. 2pp Onsdag 17. nov ------------------- Lille Klompen pp 2 Blacktower Conradia Karamella+1?<3 3.pp (6.pp i år) Torsdag 18. nov ------------------- Kristin:) ==Håper på en liten== Lykkeliten1. Hadde EL 31. oktober, tror IKM er i dag. Prøver Pergo denne pp og har store forventninger! Håper! Blomster&Bier 2 pp --> Ventet lenge på EL, derfor står jeg på lista til uke 45 gjengen i tillegg. EL på dag 27 Drømmehjerte. Er nesten sikker på at ikm er idag. Fredag 19. nov ------------------- Oktoberbaby09-1pp To små ♂♂- litt usikker på nøyaktig IKM Violetta j09 2pp Lørdag 20. nov -------------------- katrineev snuppo solskinnshåp rosa ku med to rosa kalver 2pp lillenusk_1 pp Ultra 2pp Søndag 21. nov -------------------- Noah+babyønske 1pp Prøveren:-) Barnnummerto 12pp Playground Princess GRAVID <3 <3 To små ♂♂ (testet i dag på dag 11 dpo) katrineev positivt 4 dager før ikm på billigstrimmler og 3 dager før på cb Violetta j09 2pp Billie Jean Playground Princess Ultra <3 (positiv dag 13 dpo clear blue- 2pp) IKKE GRAVID Lykkeliten1, må nok skrive meg på denne lista altfor tidlig. TR kom i dag. Sukk,,,,, 2011 fikk TR i dag. Bedre lykke neste måned.. Lille Klompen, TR kom på dag 26... Etter å ha spottet for første gang i mitt liv :s Er dette et dårlig tegn for fremtidig graviditet? ==Håper på en liten== - Sommerfugl i magen ? Lille frø, nr 2? 2pp. Ikke denne gangen heller. Blomster&Bier- Ikke jeg heller:( Mange det ikke klaffet for denne pp:( snuppo
<3Oktober-09&Juli-12<3 Skrevet 23. november 2010 #48 Skrevet 23. november 2010 Sv: IKM liste uke 46 gjengen NYTT 16:17 21.11.2010 Mandag 15. nov ------------------ Skal jeg? 2pp Sommerfugl i magen ? (2pp) Billie Jean (3pp) 2011(2pp) Tirsdag 16. nov ------------------- Snart3BarnsMamma? vilhababyasap12pp Chessy-Mae lille frø, nr 2. 2pp Onsdag 17. nov ------------------- Lille Klompen pp 2 Blacktower Conradia Karamella+1?<3 3.pp (6.pp i år) Torsdag 18. nov ------------------- Kristin:) ==Håper på en liten== Lykkeliten1. Hadde EL 31. oktober, tror IKM er i dag. Prøver Pergo denne pp og har store forventninger! Håper! Blomster&Bier 2 pp --> Ventet lenge på EL, derfor står jeg på lista til uke 45 gjengen i tillegg. EL på dag 27 Drømmehjerte. Er nesten sikker på at ikm er idag. Fredag 19. nov ------------------- Oktoberbaby09-1pp To små ♂♂- litt usikker på nøyaktig IKM Violetta j09 2pp Lørdag 20. nov -------------------- katrineev snuppo solskinnshåp rosa ku med to rosa kalver 2pp lillenusk_1 pp Ultra 2pp Søndag 21. nov -------------------- Noah+babyønske 1pp Prøveren:-) Barnnummerto 12pp Playground Princess GRAVID <3 <3 To små ♂♂ (testet i dag på dag 11 dpo) katrineev positivt 4 dager før ikm på billigstrimmler og 3 dager før på cb Violetta j09 2pp Billie Jean Playground Princess Ultra <3 (positiv dag 13 dpo clear blue- 2pp) IKKE GRAVID Lykkeliten1, må nok skrive meg på denne lista altfor tidlig. TR kom i dag. Sukk,,,,, 2011 fikk TR i dag. Bedre lykke neste måned.. Lille Klompen, TR kom på dag 26... Etter å ha spottet for første gang i mitt liv :s Er dette et dårlig tegn for fremtidig graviditet? ==Håper på en liten== - Sommerfugl i magen ? Lille frø, nr 2? 2pp. Ikke denne gangen heller. Blomster&Bier- Ikke jeg heller:( Mange det ikke klaffet for denne pp:( snuppo Oktoberbaby-09..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå