Venternummertre <3 Skrevet 4. november 2010 #26 Skrevet 4. november 2010 Her gikk det som forventet; TR kom i dag, like trofast som alltid :-P Så da går jeg helga i møte med rødvin i blikket! Hvordan har det gått med dere andre? Det var jo litt lunkne forhåpninger for denne dagen, men håper det har slått feil
CTLB Skrevet 4. november 2010 #27 Skrevet 4. november 2010 Jeg er GRAVID :-D ååååå, er hoppende glad :-D Juli spire på vei til meg.. :-)
CTLB Skrevet 4. november 2010 #29 Skrevet 4. november 2010 Tusen takk :-) Var leit å lese at du har fått tr på besøk, men håper det går bedre neste pp, og at du får en gledelig nyhet i august :-) Krysser det som krysses kan for deg, og alle andre prøvere :-)
Åse❣ Skrevet 4. november 2010 #30 Skrevet 4. november 2010 åh GRATULERER! CB monitoren min viser fortsatt høyt nivå på dag 25! og ingen el. har nok bare klikka.. Har IKM i morgen og veldig veldig veldig veldig lyst til å teste i dag.testet på tirsdag og da ver det ikke noe...
Blæddieblue Skrevet 5. november 2010 #31 Skrevet 5. november 2010 Gravid!!!!! Jeg har nå barn i magen! YES! Dette blir en fin dag! Et lite spm... går man til legen for å bekrefte det? eller går man til legen i ca uke 12 for ultralyd?
m*78 Skrevet 5. november 2010 #32 Skrevet 5. november 2010 Hei. Jeg hadde IKM i går. Mensen har ikke kommet ennå, og har vært kvalm de siste dagene... Håper veldig, men tørr ikke å tro at jeg kan være gravid. Vanligvis har jeg syklus på 26 dager, dette er dag 27, så tenker å vente et par daget til med å teste, kanskje på søndag om ikke mensen kommer før da... Håper veldig, veldig, veldig at det kan være et lite knøtt i magen denne mnd!!! Gratulerer til dere som har fått positive tester, håper at vi sees snart inne på første trimester. Til Aliengirl85. Du bestiller time nå for å få graviditeten bekreftet hos legen, med urinprøve. Ultralyd er vanligvis mellom uke 17-19. Ultralyd før dette er bare hvis det er spesielle grunner for å gjøre det. Lykke til med graviditeten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå