Gå til innhold

Noen flere som har IKM torsdag 04.11.10?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror hvertfall jeg har det, hadde litt vansker for å tolke EL testen. Hadde mye stikkinger på ene side for 1 uke siden, men ikke nå lenger. Etter en utskraping 5 okt er jeg spent på å vite hva som skjer med kroppen.

Hva er deres symptomer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg har IKM 04.11.10, evt dagen før. Men tester ikke før torsdag, tror jeg :P

Jeg hadde stikkinger og stølhet nederst i magen og litt vondt i ryggen 5-6 dager etter EL, men har ingen symptomer nå.... Rart... Men noen kjenner jo ikke no, så... Har hatt mye fler symptomer alle de andre prøveperiodene, og da ikke vært gravid...komisk...

Skrevet

Jeg har nok IKM rundt den dagen. Har ikke fått klar positiv EL-test denne mnd, så jeg har ikke helt kontrollen på når IKM vil være. Føler meg litt kvalm og muligens ømme pupper ( i alle fall om jeg slår ordentlig hardt på dem!). Jeg var så overbevist for noen mnd siden at jeg var gravid at jeg kunne gitt bort gård og grunn, så denne gangen tør jeg ikke tro noen ting. Håper vi får positive graviditetstester alle sammen denne mnd:)

Skrevet

Jeg har den 5. :) men veldig sikker på det ikke er noe der :( men fortsatt et lite håp. Lykke til, krysser fingrene for mange positive tester!

Skrevet

Jeg har også på torsdag. Har hatt symtomer som halsbrann, hodepine, og svimmel, men har en liten følelse på at det ikke er noe der selvom :-(

Når begynner dere å teste da damer?? Jeg tenkte å vente til torsdag, hvis ikke tanta kommer da, men spm er om jeg klarer å vente sååå lenge :-/ he he. Utolmodig sjel :P

Skrevet

Jeg testa idag morges, negativ seff. Prøve å holde meg til torsdag, men plutselig endrer jeg mening! hehe-

Skrevet

He he, ja det er lett for å sprekke.. Jeg satser på onsdag eller torsdag, men pleier å få pms symtomer en dag før, så får jeg det onsdag så glemmer jeg testen og forbereder meg på tante besøk!!

Skrevet

jeg har IKM fredag 5/11,har testet allerede,med negativt resultat.. På ovulation tickern står det at jeg kan teste onsdag 3/11,skal klare å vente til da:) har symptomer som kvalme,vondt i korsryggen,stikkinger i brystene og vondt i ligamentene(?) så håper virkelig på positiv test onsdag!!

Skrevet

Har testet en del ganger allerede, har ikke klart å vente :) skal teste i morgen. Er den negativ tror jeg at jeg bare venter på tanta så får vi se :) hadde masse symtomer første pp, men denne mnd har jeg egentlig ikke følt noe særlig symtomer. Det lille jeg har følt er nok bare innbildning. Har enda ikke fått påvist el på cb monitoren min, kun høyt nivå, så jeg et vel egentlig ganske sikker på at den ikke sitter denne gang heller :(

Skrevet

Henger meg på her, tror jeg har ikm på torsdag. Har ømme bryster, og hatt litt stikkinger nederst i magen, men det hadde jeg forrige måned også - og da kom den altfor trofaste tr... Gikk i testefella i går morges, men den var selvfølgelig negativ. Har liksom ikke helt trua på at det er noe der denne gangen heller, men lever i håpet inntil videre :))

Krysser fingrene for oss alle!

Skrevet

Det virker som alle har samme oppfattning denne mnd. Litt symptomer, men ingen har helt troen... Vi får bare vente og se noen dager til!

Skrevet

Jeg har IKM fredag 5. Har ingen symptomer (slik som alle andre her - rart!) :). De to første pp hadde jeg mange symptomer mellom el og ikm, så kanskje det at jeg ikke har noen symptomer nå, er et symptom??? Hehe, lov å håpe! Jeg skal ikke teste før lørdag 6. om ikke TR dukker opp før det. Har blitt litt for mye testing første prøveperiodene og det er litt slitsomt! :D Lykke til alle sammen!

Skrevet

Jeg har også IKM på torsdag, men i likhet med alle andre har jeg ikke helt trua. Kan kanskje kalle det bare KM, for det er nok det det er... Hehehe :) Har allerede testa en gang, og den var snøhvit. Syntes jeg hadde symptomer i forrige uke, men nå kjenner jeg vel egentlig ingenting. Regner med at jeg ikke er gravid, men man får vel krysse fingrene til siste slutt... Skal ihvertfall ikke teste igjen før torsdag. :)

Skrevet

Så gøy at det er mange da :-) Litt morsomt at alle er skeptisk denne pp, he he..

Har hatt noen symtomer, og hadde halsbrann og hodepine senest i går, men i dag har jeg ikke kjent noe?! Arh, blir sprø.! Har fri resten av uken, så da er det spørs om jeg ikke går i testfella i morgen..!

I det siste så har jeg hatt en god appetitt og spist deretter.. Men det er akkurat som om jeg ikke får en metthetsfølelse, og kjenner fortsatt sult følelsen selv etter jeg har spist. Er det noen andre som har det sånn?

Skrevet

IKM fredag, men greide ikke la vær å teste idag, selv om jeg hadde bestemt meg for det. Den var blenda-hvit! :( Huff.. Håper det bare er for tidlig å teste! :D

Skrevet

Eit lite innspel frå meg også - har etter teorien IKM fredag, og er PÅFALLANDE einig med alle andre her inne, har gått dei siste dagane, siste veka og kjent etter og kvar dag tenkt "nei, her kan det ikkje vere mykje spiring på gong" ....:-(

Har aldri vore gravid før, så veit ikkje korleis det kjennest, men kan iallefall skrive under på at det er lite eller ingenting å kjenne i denne pp. Bortsett frå enkelte småsymptom, som eg utan problem greier å bortforklare med andre, vanlege, fornuftige årsaker (Noko øm og vond i korsryggen - men stod eindel bøygd med arbeid i helga. Bitte-bittelittegranne kvalm i korte periodar eit par dagar, men hadde ikkje ete på lenge og då vert ein jo litt kvalm. Eller? Og ømme bryster? Ja, for å sitere ei her lenger oppe - når eg skvisar alt eg kan, så!).

Så det vert spennande. Har ikkje trua, men håpet ligg sjølvsagt og lurar. Er det haustmørket som gjer oss litt pessimistiske og mismodige kanskje? Eit mørketids-pp-syndrom?! :-)

Skrevet

Hehe, kanskje det er mørketiden som gjør det ja :)

Dere som har testet hvitt, hvilke tester bruker dere? Jeg har kjøpt staver fra billigtester.no (eller noe i den duren), men de blir negative på noen sekunder.. Men som den evige optimist tester jeg sikkert på nytt igjen i morgen, og dagen etter - helt til tr kommer, hehe.... Sist testet jeg positivt flere dager før ikm, så dette er frustrerende greier! Har for sikkerhets skyld kjøpt ost og vin i dag, så har jeg da noe å glede meg over i helgen når tr kommer :-P

Skrevet

Ost og vin skal vi ha til helgen og, dersom TR kommer! Viktig å kose seg når ikke ting går så fort som man vil. :) Jeg tester med billigtester, prøver å ikke teste så altfor tidlig, men når testene er så billige blir det liksom et argument i seg selv. Vanskelig å la vær da :)

Skrevet

Hei damer :-)

Jeg tror det er årstiden og været som gjør oss litt negative om dagen, og jeg fortsetter, he he. Kjente meg oppblåst og litt mageknip i dag, så jeg tror tanta er på vei.... :-( Men for all del, jeg skal ikke ta sorgene på forskudd, og gleder meg over at den ikke har dukket opp enda. Og jeg lever i håper fremdeles. Har ikke testet meg enda, og er litt stolt over det ;-)

Jeg krysser fingrene for oss alle :-)

Skrevet

Noen som har testa i dag da? Jeg skal ikke teste før på fredag! Men mindre TR kommer da seff!

Skrevet

testa idag, var snøhvit:/ plutselig veldig usikker på når ikm egentlig er :( trodde jeg var på 13dpo idag, men ingen PMS. Hadde en utskraping 5 okt. Så kan ha noe med det å gjøre.

Skrevet

Jeg fikk TR idag. :( Over i 4. pp, og tror den kommer til å sitte da! :D Lykke til til dere som fremdeles venter i spenning!

Skrevet

Så kjedelig da :-( Jaja, det kommer fler pp :-) Og krysser fingrene for deg neste gang ;-)

Her har hu ikke dukket opp enda, men symtomer på at hu nærmer seg er kommet, så jeg tipper hun kommer som vanlig i morgen tidlig, enda hu ikke er velkommen!!!

Skrevet

Ikm cirka i morgen, men svinger litt med 2-3 dager :) Vanskelig da.. Har vært uten prevansjon i 15 pp så begynner å miste motet... Tror like mye og blir like skuffet hver PP men skal jeg ramse opp noen symptomer så må det bli: Trøtt, lei, lite energi, veldig tunge pupper (oftest sånn før ikm), mer kviser enn andre ganger før mens. Søstra mi har hatt drømmer om nettene om at jeg er gravid, men tror ikke akkurat hun er noe sanndrømmer, da hun nylig drømte om en seriemorder som drepte hele familien hennes. I den drømmen hadde vi faktisk en sønn da noe vi ikke har) så kan jo tro hun er delvis sanndrømt ;) Hehe...

Nei. Får vel bare vente og se. Gitt opp testinga, da jeg er tom for tester og ikke gidder å bruke 170 kr på en test på apoteket :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...