Scarlette Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Dette må være rier. Begynte med vondt i ryggen, men nå kommer smertene og går igjen. Så dette må være rier. Så nå er det å vente til de blir regelmessige. Men har ikke noe andre tegn enda. Har ikke sett noe til slimpropp,eller andre tegn.. krysser fingrene.
Scarlette Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2010 Takk.. Men blir nok en lang dag. Har på følelsen at dette kommer til å ta tid Så tror jeg får en novembergutt.. Har ikke ringt til føden enda. Venter til det tar seg litt opp
Ziz Skrevet 31. oktober 2010 #5 Skrevet 31. oktober 2010 Det er nok lurt Det å ankomme føden, for så å bli sendt hjem er så kjedelig. Da er det bedre å være hjemme så lenge man kan, og håpe på at fødselen er igang skikkelig når man først kommer inn
mamma 2006 & 2010 :) Skrevet 31. oktober 2010 #6 Skrevet 31. oktober 2010 lykke til :-) krysser fingra for deg :-)
Frk Marge Skrevet 31. oktober 2010 #7 Skrevet 31. oktober 2010 Håper det er noe sånnt som er på gang her også... har bare skikkelig vondt i korsryggen i dag... som om mensen skulle komme i morra... kan det starte slik? Lykke til dere andre som er i gang og ikke er i tvil Håper det er min tur snart også.
Scarlette Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 31. oktober 2010 Er her enda.. Ikke noe tettere intervall mellom riene. Så har gått i nærmere 8 timer nå med rier på og av. Noen svake og noen sterke. Så kan bli en lang natt.. Men heldigvis har jeg en kjempe samboer, Så vi koser oss og slappet av. Han slapper av så godt han kan, men blir litt stresset innimellom... Men blir jo enda mer utålmodig nå når det nærmer seg, vi vil ha han ut nå..
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 31. oktober 2010 #9 Skrevet 31. oktober 2010 Åååå, så spennende og som jeg er misunnelig hehe. "Kun" 3 dager over jeg, men går og konstant ønsker meg vondt...sukk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå