IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Hei, er 4+1 i dag, og håper selvfølgelig mensen ikke kommer. Har testet positivt i flere dager. Men jeg er veldig usikker på når jeg egentlig skulle hatt mensen..? Har vanligsvis 28 dagers sykluser, men eggene vokste så seint denne gangen, så de ble først tatt ut på dag 18. Går på crinone, og den utsetter vel kanskje mensen? Når har dere fått mensen når dere har gått på crinone?
TanteTroll Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 Hei! Du kan vel regne at du skulle hatt mensen ca 14 dager etter at du satte eggløsningssprøyten hvis du har 28 dagers syklus. På første forsøk fikk jeg mensen 2 dager etter at jeg sluttet med Crinone - gikk på det i 15 dager etter uttak. Gratulerer:-)
MK73 Skrevet 31. oktober 2010 #3 Skrevet 31. oktober 2010 Ja, du kan forvente mensen på vanlig tid, dvs vanlig tid etter EL. De fleste får mensen pluss/minus 14 dager etter EL. Ved mine forsøk med Crinone fikk jeg alltid mensen ca rundt RD12 (dvs 14 dager etter uttaket/EL). Når du sier at du er 4+1, har du da regnet ut fra EL? (Det blir fort det mest riktige, tror jeg - for syklusen frem til det er manipulert.)
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 1. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2010 Yes, jeg regner fra eggene ble tatt ut og befruktet Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå