Gå til innhold

Min siste dag her inne!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min også! I morgen er det 3.trimester og siste innspurt! Men tiden kan bli lang, er desverre 100% sm. Har veldig lyst til å prøve meg litt på jobb igjen, men legen er ikke enig. Heler ikke mannen min. Dette er nr 3, så bekkenløsningen er ikke blitt bedre etter hver. Har prøvd redusert stilling m tilrettelegging, men funket desverre dårlig. Men må i allefall innom jobb å avslutte noen prosjekter og rydde litt.

Formen din da?

Huff da, det høres ut som dagene kan bli lange nok hos deg da.

Min fysiske form er på topp og jeg er i full jobb.

Men synes tiden går litt sakte, og jeg gleder meg veldig til lillegutt kommer.

Begynner å få utstyr på plass og det er en god følelse.

Nå er det bare seng og denne vogna som gjennstår. Har fått bestemt meg nå, så da blir det handling de neste ukene.

Alt klart hos deg?

Annonse

Dette er jente nr 3, så har vel det meste. Skal bygge om loftstua til barnerom til helgen! Gleder meg til å få ordnet der inne. Har alt av møbler. Litt usikker på hva som er igjen av klær, ryddet og kastet mye i fjor sommer. Får ta det frem når rommet er klart. Ønsker meg noen ullpysjer.

Har en særdeles pent brukt OTH fra 07 som jeg har kjøpt en pent brukt bag til. Er super fornøyd med den, men gikk på en ny vognsmell her om dagen. Ei venninne skulle selge en lite og pent brukt Simo Duo. Fikk den for 2500. Har i det siste også ønsket meg en klassisk stor og god vogn, så nå blir det fullt i gangen.

Hvilken vogn går du for?

Sees inne på 3.trimester da:-) (om noen timer:-))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...