Mirakel <3 Skrevet 31. oktober 2010 #3 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg går ikke på de sprøytene,men jeg ville ha tatt dem kl 22.00 jeg da hvis det var meg. Og hvis du fortsetter med det så vil det jo stemme hele veien :-) Lykke til :-)
Pia! Skrevet 31. oktober 2010 #4 Skrevet 31. oktober 2010 Dette lurte jeg på også. Jeg tar synarel nesespray da... Det virker jo som disse klokkeslettene er ganske nøye...
Mirakel <3 Skrevet 31. oktober 2010 #5 Skrevet 31. oktober 2010 Hvis du tenker på at du har stilt klokka en time tilbake så er det jo bare å tenke hvis du tar spray kl 8 og 5 f.eks så tar du 7 og 4 og da blir det det samme. Prøver å ta medisiner ca 1/2 time før jeg nå etter de nye tidene. Men jeg har ikke vært helt nøyaktig når det gjaldt sprøytene og sprayen. Det har gått ca 1 time begge veier .Det har gått bra :-)
Fru Hormonell Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 31. oktober 2010 Takker for svar;) Da setter jeg de klokken 10 i kveld;=)
lure Skrevet 1. november 2010 #7 Skrevet 1. november 2010 Tror de setter fast klokkeslett sånn at dosene overlapper hverandre. Men jeg flyttet første spray en 1/2 time og neste til ny tid.
Høst72 Skrevet 1. november 2010 #8 Skrevet 1. november 2010 Hei Fru Hormonell Jeg husker ikke helt hvordan det er med Orgalutran, men Puregon kan settes med +/- to timers "intervall", så du kan trygt sette sprøytene kl 23 selv om vi har stilt klokken.
babyboom84 Skrevet 1. november 2010 #9 Skrevet 1. november 2010 hei hei jeg spurte om dette når jeg var på ul på fredag å fikk til svar at jeg skulle bare fortsette til de vanlige klokkeslettene jeg hadde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå